Borovkov-Florov I-207 M-63

Боровков-Флоров И-207 M-63
     
Název:
Name:
Borovkov-Florov I-207/3 Borovkov-Florov I-207/3
Originální název:
Original Name:
Боровков-Флоров И-207/3
Kategorie:
Category:
stíhací-bombardovací letoun fighter-bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1939-DD.MM.1941 Gorkovský letecký závod č. 21 Ordžonikidzeho, Gorkij /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1939-DD.MM.1941
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
pravděpodobně 3
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.09.1940
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1521 kg 3353 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1879 kg 4142 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
2320 kg 5115 lb
Rozpětí:
Wingspan:
6,980 m 22ft 10,8in
Délka:
Length:
6,700 m 21ft 11,77in
Výška:
Height:
3,460 m 11ft 4,21in
Plocha křídla:
Wing Area:
18,00 m2 193.75 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
104,38 kg/m2 21.38 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Švecov M-63 vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec s reduktorem o vzletovém výkonu 820 kW a 671 kW při 2 200 ot/min ve 4 500 m.
Vrtule trojlistá VIŠ s nastavitelným úhlem náběhu o průměru 3 000 mm.
Shvetcov M-63 nine-cylinder air-cooled radial engine with gaerbox, rated at 1,100 hp for take-off, 900 hp at 2,200 rpm at 14,765 ft,
driving a three-bladed VISh variable-pitch propeller of the diameter 9ft 10in.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
485 km/h v 4500 m 301.4 mph in 14764 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
405 km/h v 3600 m 251.7 mph in 11811 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
18,12 m/s 3566.9 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
4,5 min do 5000 m 4,5 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
10500 m 34449 ft
Dolet:
Range:
220 1) km 136.7 1) mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
640 km 397.7 mi
Výzbroj:
Armament:
4x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v trupu, každý se 450 náboji.
Pumový náklad: 2x FAB-250 každá o hmotnosti 250 kg.
Four fixed forward-firing 0.3 inch ShKAS machine-guns in the fuselage mounted, 450 rpg.
Bomb load: Two bombs FAB-250 of the weight 551 lb each.
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
V říjnu 1940 byl I-207/3 zkoušen jako střemhlavý bombardér se dvěma pumami FAB-250 zavěšenými pod spodním křídlem, osvědčil se, nebyl však vyráběn v sérii pro nedostatečný dolet. V témže roce byly na I-207/3 zkoušeny také náporové motory DM-4 konstruktéra Merkulova, tyto motory spalovaly letecký benzín a zvýšily max. rychlost až na 515 km/h. Náporový motor DM-4 měl v průměru 500 mm, délku 1 980 mm a hmotnost byla 30 kg. In October 1940 the I-207/3 was tested as the dive-bomber with two FAB-250 bombs hung below the lower wing. It proved successfully, but it was never manufactured in lots because of its insufficient operation range. In the same year also Merkulov's DM-4 ram-jet engines were tested on the I-207/3. The Merkulov ramjets were simple profiled propulsive ducts burning the same petrol (gasoline) fuel as the aircraft main engine. The DM-4 had a diameter of 1ft 7 ¾in, length of 78in and weight of 66 Ib. Maximum speed increased to 322 mph.
Zdroje:
Sources:
http://www.ctrl-c.liu.se/misc/ram/i-207-7.html
en.wikipedia.org
http://www.airwar.ru/enc/fww2/i207.html
archiv autora

Borovkov-Florov I-207  M-63 -


Borovkov-Florov I-207  M-63 -


URL : https://www.valka.cz/Borovkov-Florov-I-207-M-63-t126869#429582 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více