Název: Name: | Borovkov-Florov I-207/3 | Borovkov-Florov I-207/3 |
Originální název: Original Name: | Боровков-Флоров И-207/3 | |
Kategorie: Category: | stíhací-bombardovací letoun | fighter-bomber aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1939-DD.MM.1941 Gorkovský letecký závod č. 21 Ordžonikidzeho, Gorkij | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1939-DD.MM.1941 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | pravděpodobně 3 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.09.1940 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1521 kg | 3353 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1879 kg | 4142 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 2320 kg | 5115 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 6,980 m | 22ft 10,8in |
Délka: Length: | 6,700 m | 21ft 11,77in |
Výška: Height: | 3,460 m | 11ft 4,21in |
Plocha křídla: Wing Area: | 18,00 m2 | 193.75 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 104,38 kg/m2 | 21.38 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Švecov M-63 vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec s reduktorem o vzletovém výkonu 820 kW a 671 kW při 2 200 ot/min ve 4 500 m. Vrtule trojlistá VIŠ s nastavitelným úhlem náběhu o průměru 3 000 mm. | Shvetcov M-63 nine-cylinder air-cooled radial engine with gaerbox, rated at 1,100 hp for take-off, 900 hp at 2,200 rpm at 14,765 ft, driving a three-bladed VISh variable-pitch propeller of the diameter 9ft 10in. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 485 km/h v 4500 m | 301.4 mph in 14764 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 405 km/h v 3600 m | 251.7 mph in 11811 ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 18,12 m/s | 3566.9 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 4,5 min do 5000 m | 4,5 min to 16404 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10500 m | 34449 ft |
Dolet: Range: | 220 1) km | 136.7 1) mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 640 km | 397.7 mi |
Výzbroj: Armament: | 4x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v trupu, každý se 450 náboji. Pumový náklad: 2x FAB-250 každá o hmotnosti 250 kg. | Four fixed forward-firing 0.3 inch ShKAS machine-guns in the fuselage mounted, 450 rpg. Bomb load: Two bombs FAB-250 of the weight 551 lb each. |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | V říjnu 1940 byl I-207/3 zkoušen jako střemhlavý bombardér se dvěma pumami FAB-250 zavěšenými pod spodním křídlem, osvědčil se, nebyl však vyráběn v sérii pro nedostatečný dolet. V témže roce byly na I-207/3 zkoušeny také náporové motory DM-4 konstruktéra Merkulova, tyto motory spalovaly letecký benzín a zvýšily max. rychlost až na 515 km/h. Náporový motor DM-4 měl v průměru 500 mm, délku 1 980 mm a hmotnost byla 30 kg. | In October 1940 the I-207/3 was tested as the dive-bomber with two FAB-250 bombs hung below the lower wing. It proved successfully, but it was never manufactured in lots because of its insufficient operation range. In the same year also Merkulov's DM-4 ram-jet engines were tested on the I-207/3. The Merkulov ramjets were simple profiled propulsive ducts burning the same petrol (gasoline) fuel as the aircraft main engine. The DM-4 had a diameter of 1ft 7 ¾in, length of 78in and weight of 66 Ib. Maximum speed increased to 322 mph. |
Zdroje: Sources: | http://www.ctrl-c.liu.se/misc/ram/i-207-7.html en.wikipedia.org http://www.airwar.ru/enc/fww2/i207.html archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Borovkov-Florov I-207 M-63 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |