Kawasaki Ki 60.01

Kawasaki Ki-60.01 / 川崎 キ60・试作战斗机
     
Název:
Name:
Kawasaki Ki-60.01 Kawasaki Ki-60.01
Originální název:
Original Name:
キ60试作战斗机
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1941-DD.03.1941 Kawasaki Aircraft, Ltd., Kakamigahara /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1941-DD.03.1941
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1. z celkem 3 prototypů / first prototype of the three completed
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.03.1941
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2290 kg 5049 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2890 kg 6371 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,780 m 32ft 1,04in
Délka:
Length:
8,400 m 27ft 6,7in
Výška:
Height:
2,750 m 9ft 0,26in
Plocha křídla:
Wing Area:
15.90 m2 171.146 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
181,76 kg/m2 37.23 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Daimler-Benz DB 601A o vzletovém výkonu 857 kW; v h= 4 000 m výkon 820 kW
Vrtule: trojlistá stavitelná s konstantní rychlostí otáček o průměru 3 000 mm.
Daimler-Benz DB 601A rated 1,150 hp at take-off and 1,100 hp at 13,123 ft,
driving a three-blade constant-speed metal propeller of 9 ft 10.11 in diameter.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
410 l 90,2 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
548 km/h v 4000 m 340.5 mph in 13123 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
8,0 min do 5000 m 8,0 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
9780 m 32087 ft
Dolet:
Range:
980 km 608.9 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Ho-103 ráže 12,7 mm nad motorem a
2x pevný kanón Mauser MG 151/20 ráže 20 mm v křídlech
Two fixed forward-firing 0,50 in Ho-103 machine-guns in the fuselage and
two fixed forward-firing 0,79 in Mauser MG 151/20 in the wings.
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
TTD se vztahují k prvnímu prototypu. The data are valid for the first prototype
Zdroje:
Sources:
Rene J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, Annapolis, Maryland, USA; rok 1995; ISBN-13: 978-0870213137
Rene J. Francillon, Profile Publications, Kawasaki Ki-61 Hein, Aircraft Profile No.118, 1969
Václav Němeček, Vojenská letadla 3. Naše vojsko, Praha rok 1992, 3. doplněné vydání, ISBN 80-206-0117-1
Famous Aircraft of the World. Army Experimental Fighters, Bunrin-Do., Japan, ISBN4-89319-021-0
Tadeusz Januszewski a Adam Jarski, Kawasaki Ki-61 Hien, Monografie Lotnicze 5. Gdańsk, Poland: AJ-Press, 1992. ISSN 0867-7867.
http://www.airwar.ru/enc/fww2/ki60.html
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Kawasaki-Ki-60-01-t1272#356074 Verze : 0
Prototypy Kawasaki Ki-60 v září 1941 na základně Kagamigahara
Kawasaki Ki 60.01 -


Kawasaki Ki 60.01 -


Kawasaki Ki 60.01 -


URL : https://www.valka.cz/Kawasaki-Ki-60-01-t1272#99370 Verze : 0
Fotografie základna Kagamigahara Ki-60 během zkoušek
Kawasaki Ki 60.01 -


Kawasaki Ki 60.01 -


URL : https://www.valka.cz/Kawasaki-Ki-60-01-t1272#99372 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více