Radezky, Erzhorzog Franz Ferdinand, Zrinyi
Všechny děla vyrobila Škoda Plzeň. Základem byly děla řáže 305 mm umístěných po dvojicích ve dvou dělových věžích.
Pancéřovou ochranu tvořil na čáře ponoru pás široký 3,6 m, ve středu o tloušťce 230mm na koncích 100mm končící 3 m pře zádí lodě. Nad ním byl další pás o tloušťce 150mm a sahal až k dělové palubě a začínal od přídě a končil za zadní dělovou věží. Dělostřelecké kasematy chránil 120mm pancéřování, přepážka mezi děly 25 mm. Věže hlavního dělostřelectva 250mm, jejich barbety 240 mm, věže děl 240mmpancéřování 200 mm. Velitelská věž měla pancéřování o tl. 250 mm. Dvojité dno lodě bylo vyrobeno ze speciální ocelo proti účinkům min a torpéd. Lodě měli 2 pancéřové paluby o tloušťce 48 mm a 36 mm
Erzhorzog Franz Ferdinand spuštěn 1908
výtlak :14 500t
délka: 131 m
šířka : 25 m
ponor: 8,1m
výkon: 14 720 kW
posádka: 857 mužů
rychlost: 20,6 uzlu
akční rádius: ?
výzbroj: 2x2 305 mm
4x2x240 mm
20x100 mm v kasematech
6x70 mm, 2x47, 3Tx450mm
Všechny děla vyrobila Škoda Plzeň. Základem byly děla řáže 305 mm umístěných po dvojicích ve dvou dělových věžích.
Pancéřovou ochranu tvořil na čáře ponoru pás široký 3,6 m, ve středu o tloušťce 230mm na koncích 100mm končící 3 m pře zádí lodě. Nad ním byl další pás o tloušťce 150mm a sahal až k dělové palubě a začínal od přídě a končil za zadní dělovou věží. Dělostřelecké kasematy chránil 120mm pancéřování, přepážka mezi děly 25 mm. Věže hlavního dělostřelectva 250mm, jejich barbety 240 mm, věže děl 240mmpancéřování 200 mm. Velitelská věž měla pancéřování o tl. 250 mm. Dvojité dno lodě bylo vyrobeno ze speciální ocelo proti účinkům min a torpéd. Lodě měli 2 pancéřové paluby o tloušťce 48 mm a 36 mm
Erzhorzog Franz Ferdinand spuštěn 1908
výtlak :14 500t
délka: 131 m
šířka : 25 m
ponor: 8,1m
výkon: 14 720 kW
posádka: 857 mužů
rychlost: 20,6 uzlu
akční rádius: ?
výzbroj: 2x2 305 mm
4x2x240 mm
20x100 mm v kasematech
6x70 mm, 2x47, 3Tx450mm