Breda Ba.65 K.14

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 337 příspěvků vloženo, 1900 editováno a 249 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Breda Ba.65 K.14

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Breda Ba.65 K.14 Breda Ba.65 K.14
    Originální název:
    Original Name:
    Breda Ba.65 K.14
    Kategorie:
    Category:
    bitevní letoun attack aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.09.1935-DD.MM.193R Società Italiana Ernesto Breda per Costruzioni Meccaniche, Sesto San Giovanni /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.09.1935-DD.MM.193R
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    81
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    1-2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    2215 kg 4883 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    3315 kg 7308 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    12,100 m 39ft 8,37in
    Délka:
    Length:
    9,530 m 31ft 3,19in
    Výška:
    Height:
    3,855 m 12ft 7,77in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    23,500 m2 252.95 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Isotta Fraschini K.14 o výkonu 647 kW/880 k nebo
    Piaggio P.XI RC.40 o výkonu 735 kW/1000 k
    třílistá stavitelná vrtule
    Isotta Fraschini K.14, power 868 hp or
    Piaggio P.XI RC.40, power 986 hp
    three-bladed variable-pitch propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    650 l
    370 l pomocná nádrž
    143 Imp gal / 172 US gal
    81 Imp gal / 98 US gal auxiliary tank
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    389 km/h v 4900 m 241.7 mph in 16076 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    7,13 min do 3000 m 7,13 min to 9843 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    7750 m 25427 ft
    Dolet:
    Range:
    850 km 528.2 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm v křídle
    2x kulomet Breda-SAFAT ráže 7,7 mm v křídle
    na dvousedadlových 1x pohyblivý kulomet Breda-SAFAT ráže 7,7 mm ve věži Breda L nebo M


    4x 50kg nebo 100kg bomba
    2x .50 in Breda-SAFAT machine gun in the wing
    2x .303 in Breda-SAFAT machine gun in the wing
    two-seaters: 1x flexible .303 in Breda-SAFAT machine gun in a Breda L or M turret


    4x 110 lb or 220 lb bomb
    Uživatelské státy:
    User States:




    Poznámka:
    Note:
    20 strojů pro Chile mělo motory Piaggio, výkony byly jen nepatrně lepší než u strojů s Fiaty a kulomety ráže 12,7mm nahrazeny Madseny stejné ráže. -
    Zdroje:
    Sources:
    Garello, Giancarlo. Breda Ba 65, Ali d´Italia 7. La Bancarella Aeronautica, Torino 1997.
    Istruzioni e norme per il montamento - la regolazione l´impiego e la manutenzione del velivolo da combattimento Breda/64, con motore FIAT A/80 R.C.41, Società Italiana Ernesto Breda Milano. Ministero dell´Aeronautica, Direzione Generale delle Costruzioni e degli Approvvigionamenti, Roma 1939.
    www.alieuomini.it
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1311#519076Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Breda Ba.65bis


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1311#47336Verze : 0
    Avatar
    Very Happy


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1311#47337Verze : 0
    Avatar
    Letoun nebyl konstruován jako bitevní, ale jako tzv univerzální typ (oblíbený nápad 30´let) kdy měl být stavěn jako těžký stíhač/lehký bombardér, stavěly se proto dvě verze jednomístná Ba65 a dvoumístná Ba65 bis. Letadlo bylo propagačně hodně využíváno a to se odrazilo i v tom že bylo poměrně dost exportováno, šlo do Portugalska, Chile a Iráku. celkem bylo vyrobeno 318 kusů z toho 219 pro italské letectvo. Bojově se stroj příliš neosvědčil, nosnost 1000kg bomb se ukázala jako spíše teoretická a v reálu se nosilo 300 kg pod trupem, a 200 kg pod křídly. Na stíhání zase nestačila slabá výzbroj a rychlost 415 km/h nebyla v době užití také už dostatečně vysoká. Stroje byly použity v bojích ve španělsku a severní africe, především v útocích na pozemní cíle, které kromě malých pum napadaly i palubními zbraněmi.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1311#100508Verze : 0
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/aww2/ba65.html


    Dvoumístný stroj s věží Breda typ L.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1311#519077Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/aww2/ba65.html



    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1311#519078Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/aww2/ba65.html



    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1311#519079Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/aww2/ba65.html



    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1311#519080Verze : 0
    MOD