Polikarpov I-180 (projekt)

Polikarpov I-180 (project)
Поликарпов И-180 (проект)
     
Název:
Name:
Polikarpov I-180 (projekt) Polikarpov I-180 (project)
Originální název:
Original Name:
Поликарпов И-180 (проект)
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
OKB N. N. Polikarpova, Moskva /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1937-DD.04.1938
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
pouze projekt
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,000 m 29ft 6,33in
Délka:
Length:
6,540 m 21ft 5,5in
Výška:
Height:
2,450 m 8ft
Plocha křídla:
Wing Area:
14,68 m2 158.01 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 - lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Tumanskij M-88 vzduchem chlazený dvouhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 735,5 kW (1 000 k) a nominální výkon 809 kW (1 100 k) v h= 4 800 m.
Vrtule trojlistá kovová VIŠ-23E s nastavitelným úhlem náběhu o průměru 3 200 mm.
Tumansky M-88 fourteen-cylinder air-cooled two-row radial engine rated at 986 hp for take-off and nominal power 1,085 hp at 15,748 ft,
driving a three-blade variable pitch VISh-23E propeller of 10ft 6in diameter.[
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
270 l (200 kg) 59.4 UK gallons (71,3 US gallons)
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
572 km/h v 5000 m 355.4 mph in 16404 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
5,7 min do 5000 m 5,7 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
11000 m 36089 ft
Dolet:
Range:
800 km 497.1 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm nad motorem a
2x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v kořenech křídel.
Pumový náklad: 40 kg pum, s přetížením až 200 kg.
Two fixed forward-firing 0.30 inch ŠKAS machine guns in upper cowling and
two fixed forward-firing 0.30 inch ŠKAS machine guns in the wing roots.
Bomb load: 88 lb - 441 lb of bombs.
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Projekt vznikal na základě zkušeností ze španělského bojiště. Konstruktéři se velmi drželi předlohy I-16. Pro pohon měl být použit výkonný motor Tumanskij M-88, který však tehdy nebyl ani v prototypu,


Všechny výkony jsou pouze vypočtené.
This project for a new aircraft was designed to replace behind the successful fighters I-16.
All performances are only calculated.
Zdroje:
Sources:
Michail Maslov. I-180/I-185. Moskva, Těchnika Moloděži, Vostočnyj gorizont, 2003
Ukrainian aviation Magazie: Аэрохобби 1'94, Роковой И-180, Юрий А. Гугля - Киев и Владимир П. - ИвановСанкт-Петербург.
L+K 1/1989, Václav Němeček, Letadla 1939-45, Polikarpov I-180
wunderwaffe.narod.ru
www.base13.glasnet.ru
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Polikarpov-I-180-projekt-t142461#461010 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více