Grigorovič IP-1

Grigorovich IP-1
Григорович ИП-1
     
Název:
Name:
Grigorovič IP-1 (DG-52) Grigorovich IP-1 (DG-52)
Originální název:
Original Name:
Григорович ИП-1 (ДГ-52)
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1934-DD.MM.1937 Charkovský letecký závod č. 135, Charkov /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1936-DD.MM.1937 série
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
90?
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1934
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1174 kg 2588 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1740 kg 3836 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
1880 kg 4145 lb
Rozpětí:
Wingspan:
10,900 m 35ft 9,12in
Délka:
Length:
7,200 m 23ft 7,45in
Výška:
Height:
2,500 m 8ft 2,43in
Plocha křídla:
Wing Area:
19,60 m2 210.97 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
88,775 kg/m2 18.18 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Švecov M-25 vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o výkonu 466,1 kW (634 k) a 522 kW (710 k) v h= 2 000 m.
Vrtule dvoulistá kovová polohovatelná na zemi.
Shvetsov M-25 nine-cylinder air-cooled radial engine rated at 625 hp for take-off and 700 hp at 6,562 ft,
driving a two-blade metal positionable on land propeller.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
410 km/h v 3000 m 254.8 mph in 9843 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
298 km/h v 2000 m 185.2 mph in 6562 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
9,57 m/s 1883.9 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
1,4 min do 1000 m 1,4 min to 3281 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
7700 m 25262 ft
Dolet:
Range:
1000 km 621.4 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný synchronizovaný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v trupu a
2x pevný bezzákluzový kanón Kurčevski APK-4 pod křídly, u sériových letadel byly tyto kanóny nahrazeny
2x pevný kanón ŠVAK ráže 20 mm v kořenech křídel a
6x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v pouzdrech pod křídly.
Two fixed forward-firing 0.3 inch ShKAS machine-guns in forward fuselage and
two fixed forward-firing 2,95 inch Kurchevski APK-4 recoilless cannon under wings,
for the production aircraft was cannons replaced
two fixed forward-firing 0.79 inch ShVAK cannons in wing roots and
six fixed forward-firing 0.3 inch ShKAS machine-guns in gondolas under wings.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Grigorovič IP-1, továrním označením DG-52, byl nástupcem nepovedeného letounu I-Z. Představoval kanónovou stíhačku. The Grigorovich IP-1 (for Истребитель Пушечный - "Cannon fighter").
Zdroje:
Sources:
http://www.airwar.ru/enc/fww1/ip1.html
http://ru.wikipedia.org
http://crimso.msk.ru/Site/Crafts/Craft32014.htm
http://allaircraft.ru/146-grigorovich-ip-1.html
http://www.cofe.ru/avia/G/G-44.htm
www.sovplane.ru
http://avia-museum.narod.ru/russia/grig_ip-1.html
ww2drawings.jexiste.fr
archiv autora

Grigorovič IP-1 -


Grigorovič IP-1 -


Grigorovič IP-1 -


Grigorovič IP-1 -


Grigorovič IP-1 -


URL : https://www.valka.cz/Grigorovic-IP-1-t144016#464645 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více