Tupolev DI-8

Туполев ДИ-8
     
Název:
Name:
Tupolev ANT-46 (DI-8) Tupolev ANT-46 (DI-8)
Originální název:
Original Name:
Туполев АНТ-46 (ДИ-8)
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1935-DD.07.1935 Závod pokusných konstrukcí, Moskva /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1935-DD.07.1935
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
01.08.1935
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3487 kg 7688 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
5291 kg 11665 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
5533 kg 12198 lb
Rozpětí:
Wingspan:
20,300 m 66ft 7in
Délka:
Length:
12,240 m 40ft 2in
Výška:
Height:
3,640 m 11ft 11,33in
Plocha křídla:
Wing Area:
55,70 m2 599.55 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
94,991 kg/m2 19.46 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Gnome-Rhône 14Krsd "Mistral Major" vzduchem chlazený dvojhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 625 kW (850 k) a 640 kW (870 k) v h= 3 200 m.
Vrtule dvoulistá dřevěná o průměru 3 400 mm
Gnome-Rhône "Mistral Major" K-14 fourten--cylinder air-cooled two-row radial engine rated at 838 hp for take-off and 859 hp at 10,500 ft,
driving a two-blade wooden propellers of 11ft 2in diameter.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
745 l 163.9 UK gallons (196.8 US gallons)
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
388 km/h v 4250 m 241.1 mph in 13944 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
11,5 min do 5000 m 11,5 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
8570 m 28117 ft
Dolet:
Range:
1780 km 1106 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný bezzákluzový kanón APK-4 ráže 76,2 mm v křídlech, každý s 15 granáty,
1x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v kořeni pravého křídla, s 800 náboji,
1x pohyblivý kulomet ŠVAK ráže 12,7 mm v předním střelišti,
1x pohyblivý kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm ve hřbetním střelišti a
1x pohyblivý kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm ve spodním střelišti.
Pumový náklad: 250 kg pum v pumovnici.
Two fixed forward-firing 3 inch Kurchevski APK-4 recoilless cannon mounted in the wings, 15 rpg,
one fixed forward-firing 0.3 inch ShKAS machine-gun in root of the the right wing, 800 rounds,
one flexible forward-firing 0.5 inch ShVAK machine-gun in the nose,
one flexible rearward-firing 0.3 inch ShKAS machine-gun in dorsal position and
one flexible 0.3 inch ShKAS machine-gun in the ventral position.
Bomb load: Up to 551 lb bombs in the bomb bay.
Uživatelské státy:
User States:
SSSR Soviet Union
Poznámka:
Note:
ANT-46 (DI-8) byl navržen jako doprovodný stíhač pro rychlé bombardéry SB-2.
Tovární zkoušky trvaly do června 1936, potom bylo nutno změnit výzbroj, protože vývoj bezzákluzových kanónů byl zastaven.
Letoun prošel rozsáhlejšími úpravami, byly nainstalovány motory AM-34, opraveny byl ocasní plochy a výzbroj měla být tvořena čtyřmi kanóny ŠVAK v křídlech, nebo pěticí těchto kanónů pod trupem. Upravený letoun byl označen jako DI-8bis.
ANT-46 - three-seat heavy fighter, similar to ANT-40 but powered by two imported Gnome-Rhône 14K engines.
One prototype, with designation DI-8 first flown in August 1935, but abandoned after abandonment of Leonid Kurchevsky's recoilless rifle projects and his subsequent arrest.
Zdroje:
Sources:
ru.wikipedia.org
https://www.aviastar.org/air/russia/ant-46.php
https://www.airwar.ru/enc/fww2/di8.html
ww2drawings.jexiste.fr
https://ram-home.com/ram-old/di-8.html
www.scribd.com
archiv autora

Tupolev DI-8 -


URL : https://www.valka.cz/Tupolev-DI-8-t144240#465200 Verze : 1
Trojpohľadový nákres.


https://www.aviastar.org/air/russia/ant-46.php

Tupolev DI-8 -


URL : https://www.valka.cz/Tupolev-DI-8-t144240#634119 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více