SOV - Ural-375D (valník - ťahač prívesov)

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 357 příspěvků vloženo, 1910 editováno a 262 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

SOV - Ural-375D (valník - ťahač prívesov)

Урал-375Д

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Ural-375D Ural-375D
    Originální název:
    Original Name:
    Урал-375Д
    Kategorie:
    Category:
    valník cargo bed truck
    Výrobce:
    Producer:
    Uralský automobilový závod, Miass /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1964-DD.MM.1982
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    ?
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.1964
    Počet míst k sezení:
    Troop Seating Capacity:
    3 +
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Náhon:
    Configuration:
    6x6
    Pohotovostní hmotnost:
    Curb Weight:
    8000 kg 17637 lb
    Užitečné zatížení:
    Payload:
    5000 kg 11023 lb
    Celková hmotnost:
    Gross Vehicle Weight:
    13300 kg 29321 lb
    Přípojná hmotnost:
    Gross Trailer Weight:
    10000 kg 22046 lb
    Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
    Gross Combination Weight:
    23300 kg 51368 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    7350 mm 24ft 1,37in
    Celková šířka:
    Overall Width:
    2690 mm 8ft 9,9in
    Celková výška:
    Overall Height:
    2980 mm 9ft 9,31in
    Světlá výška:
    Ground Clearance:
    400 mm 1ft 3,75in
    Rozvor:
    Wheelbase:
    3525 mm - 1400 mm 138,78in - 55,12in
    Rozchod:
    Track:
    2000 mm - všetky 3 osi
    78,73in - all 3 axis
    Brzdová soustava:
    Braking System:
    pneumaticko-hydraulická, dvojokruhová (samostatný okruh pre 1 a 2 nápravu a oddelený okruh pre 3 nápravu) -
    Elektrický systém:
    Electrical System:
    12 V 12 V
    Pneumatiky:
    Tyres:
    14,00 - 20 s automatickým dohusťovaním
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Typ:
    Type:
    ZIL-375 ZIL-375
    Převodovka:
    Gearbox:
    JaMZ-204U, mechanická prevodovka s 5 rýchlosťami vpred a 1 vzad, synchronizovaný 2-5 stupeň YaMZ-204U
    Spojka:
    Clutch:
    suchá, dvojdisková s periférnymi pružinami dry, dual-plate with diaphragm springs
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    360 l 79.19 Imp gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Rychlost na silnici:
    Road Speed:
    75 km/h 46.6 mph
    Rychlost v terénu:
    Cross-country Speed:
    ? km/h ? mph
    Spotřeba paliva:
    Fuel Consumption:
    48 l/100 km 5.89 mi/Imp gal
    Jízdní dosah po silnici:
    Cruising Range on Road:
    750 km 466 mi
    Jízdní dosah v terénu:
    Cross-country Cruising Range:
    ? km ? mi
    Překonávání překážek:
    Obstacles Crossing:
     
    Nájezdový úhel přední/zadní:
    Angle of Approach/Departure:
    44 ° / 40 °
    Svah:
    Gradient:
    ? ° ? %
    Boční náklon:
    Side Slope:
    ? ° ? %
    Překročivost:
    Trench Crossing:
    ? m ?
    Výstupnost:
    Vertical Obstacle:
    ? m ?
    Brodivost:
    Fording Depth:
    1,5 m 59,1in
    Uživatelské státy:
    User States:









    ...









    ...
    Poznámka:
    Note:
    odvodené verzie: Ural-375A, Ural-375E derivate version: Ural-375A, Ural-375E
    Zdroje:
    Sources:
    www.autosoft.ru
    http://aviaros.narod.ru/ural-375d.htm
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/15842#328674Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Ural 375D sa začal vyrábať v roku 1964, spočiatku bola celá produkcia tohto modelu určená pre potreby Ministerstva obrany (pre civilný trh bol určený odvodený model Ural-377 s pohonom 6x4). Do konca 60-tych rokov bolo obmedezné množstvo týchto vozidiel uvoľnené na export - najskôr do Mongolska a následne aj do Nemeckej demokratickej republiky (stále len pre potreby spriatelených armád). V roku 1969 bolo vozidlo predstavené na veľtrhu v Lipsku, kde získalo Zlatú medailu a Diplom prvého stupňa. Predstavením na tejto výstave sa vozidlu otvoril medzinárodný trh a začali sa dodávky aj do ďalších štátov (jedným z prvých odberateľov sa stala aj Fínska armáda). Rôzne nároky odberateľov vyústili v roku 1970 do rozhodnutia výroby dvoch špeciálnych variánt tohto vozidla - pre tropické oblasti označené ako Ural-375Ju a pre oblasti krajného severu označené ako Ural-375K.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/15842#256649Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Jeden z vyradených valníkov Ural-375D používaných v ČSLA.


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/15842#248311Verze : 0