Rozpočet tohoto webu pro rok 2019 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 64.741,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 389 příspěvků vloženo, 1418 editováno a 392 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Suchoj Su-6 (S2A)

Sukhoi Su-6 (S2A) / Сухой Су-6 (C2A)

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Suchoj Su-6 (S2A) Sukhoi Su-6 (S2A)
    Originální název:
    Original Name:
    Сухой Су-6 (C2A)
    Kategorie:
    Category:
    bitevní letoun attack aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1943-DD.DD.1943 Státní svazový závod č. 289, Molotov /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1943-DD.DD.1943
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1 (konverze Su-6 (SA)?)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    10.03.1943
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    4110 kg 9061 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    5534 kg 12200 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    6200 kg 13669 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    13,500 m 44ft 3,5in
    Délka:
    Length:
    9,243 m 30ft 4in
    Výška:
    Height:
    4,200 m 13ft 9,33in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    26,00 m2 279.86 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    212,846 kg/m2 43.59 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Švecov AŠ-71F vzduchem chlazený dvouhvězdicový osmnáctiválec o maximálním výkonu 1 618 kW (2 200 k) v h= 4 000 m.
    Vrtule trojlistá stavitelná typu AV-5-4A o průměru 3 250 mm
    Shvetsov ASh-71F eighteen-cylinder air-cooled two-row radial engine maximum rated 2,170 hp at 13,123 ft,
    driving a three-blade variable-pitch propeller Type AV-5-4A of 10ft 8in diameter.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    770 l 169.4 UK gallons (203.4 US gal)
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    514 km/h v 4000 m 319.4 mph in 13123 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    345 km/h v 2500 m 214.4 mph in 8202 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    7,58 m/s 1492.1 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    8,2 min do 3000 m 8,2 min to 9843 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    8100 m 26575 ft
    Dolet:
    Range:
    972 km 604 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x pevný kanón OKB-16 nebo NS-37 ráže 37 mm v křídlech s celkovou zásobou 90 granátů,
    2x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v křídlech s celkovou zásobou 1 400 nábojů.
    1x pohyblivý kulomet UBT ráže 12,7 mm v zadním střelišti, 196 nábojů.
    Pumový náklad: do 200 kg byly pumy zavěšeny v pumovnici a dalších 200 kg na vnějších závěsnících, nebo 10x neřízená raketa RS-82 nebo RS-132.
    Two fixed forward-firing 1.46 inch OKB-16 or NS-37 cannons mounted in a wings, 90 rounds,
    two fixed forward-firing 0.3 inch ShKAS machine-guns mounted in the wings with 1,400 rounds and
    one flexible rearward-firing 0.5 inch UBT machine-gun in dorsal position, 196 rounds.
    Bomb load: 441 lb of bombs in the bomb bay and 441 lb bombs in external stores or ten unguided rockets RS-82 or RS-132.
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - Státními zkouškami prošel v měsících červen-srpen 1943.
    - Pancéřování mělo celkem hmotnost 643 kg.
    - Stanoviště střelce bylo dobře chráněno, vzpomeňme na provizorní pancéřování u Il-2 a na vysoké ztráty střelců.
    - Su-6 byly mnohem výkonnější, nesl mohutnější hlavňovou výzbroj, ale do výroby nebyl zařazen, protože motor AŠ-71F nebyl spolehlivý.
    -
    Zdroje:
    Sources:
    L+K č. 5/1990, Václav Němeček, Letadla 39-45, Suchoj SU-6 (SA)
    http://www.airwar.ru/enc/aww2/su6.html
    http://www.airpages.ru/ru/su6.shtml
    http://www.aviarmor.net/AWW2/Exp_A/ussr/su-6.htm
    http://www.sukhoi.org/eng/planes/museum/su6/





    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/159695#487105Verze : 0
    MOD