Nieuport IVG

     
Název:
Name:
Nieuport IVG Nieuport IVG
Originální název:
Original Name:
Nieuport IVG
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1911-DD.MM.191R Société Nieuport et Deplante, Suresnes /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Akciová společnost Dux, Moskva /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Akciová společnost vzduchoplavectví V. A. Lebeděv, Petrohrad /
DD.MM.1912-DD.MM.1916 Závod aeroplánů a hydroplánů A. A. Anatra, Oděsa /
DD.MM.1912-DD.MM.191R První ruská společnost vzduchoplavby S. S. Ščetinin a spol., Petrohrad /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Rusko-baltský vagonový závod, Riga /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1911-DD.MM.191R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
~300 Rusko
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
340 kg 750 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
525 kg 1157 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
8,40 m 27ft 6,7in
Délka:
Length:
10,93 m 35ft 10,31in
Výška:
Height:
2,60 m 8ft 6,36in
Plocha křídla:
Wing Area:
20,5 m2 220.66 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Gnome o výkonu 37 kW, 51 kW nebo 74 kW
Kavalkin o výkonu 74 kW
Gnome, power 50, 70 or 100 hp or
Kavalkin, power 60 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
109 km/h v ? m 67.7 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
2000 m 6562 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
? ?
Uživatelské státy:
User States:
















Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Sanger, Ray. Nieuport Aircraft of World War One. The Crowood Press, Ramsbury 2002. ISBN 1-86126-447-X.
flyingmachines.ru
www.hydroretro.net
http://www.thosemagnificentmen.co.uk/machines/
URL : https://www.valka.cz/Nieuport-IVG-t165388#499135 Verze : 0
http://crimso.msk.ru/Site/Crafts/Craft20269.htm

Nieuport IVG - Nieuport IVG předvedený v květnu 1911 na 2. leteckém týdnu v Petrohradě. Francouzský letec Chevalier na tomto stroji vytvořil ruský rychlostní rekord 104,5 km/h.

Nieuport IVG předvedený v květnu 1911 na 2. leteckém týdnu v Petrohradě. Francouzský letec Chevalier na tomto stroji vytvořil ruský rychlostní rekord 104,5 km/h.
URL : https://www.valka.cz/Nieuport-IVG-t165388#499136 Verze : 0
http://crimso.msk.ru/Site/Crafts/Craft20269.htm

Nieuport IVG -


URL : https://www.valka.cz/Nieuport-IVG-t165388#499137 Verze : 0
http://crimso.msk.ru/Site/Crafts/Craft20269.htm

Nieuport IVG - Nieuport patřící 4. sibiřskému leteckému oddílu.

Nieuport patřící 4. sibiřskému leteckému oddílu.
URL : https://www.valka.cz/Nieuport-IVG-t165388#499138 Verze : 0
Muzeum Linkoping, vlastni foto
Letoun ve Svedsku zavedeny pod oznacenim M 1.
Nieuport IVG -


Nieuport IVG -


Nieuport IVG -


Nieuport IVG -


URL : https://www.valka.cz/Nieuport-IVG-t165388#543779 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více