Dewoitine D.30

     
Název:
Name:
Dewoitine D.30 Dewoitine D.30
Originální název:
Original Name:
Dewoitine D.30
Kategorie:
Category:
dopravní letoun passenger aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1931-DD.MM.1931 Société Aéronautique Française-Avions Dewoitine, Toulouse /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1931-DD.MM.1931
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 (1st prototype)
První vzlet:
Maiden Flight:
21.05.1931
Osádka:
Crew:
2 + 8 passengers
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2476 kg 5459 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4486 kg 9890 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
25,180 m 82ft 7,33in
Délka:
Length:
14,890 m 48ft 10in
Výška:
Height:
4,150 m 13ft 7,33in
Plocha křídla:
Wing Area:
65,00 m2 699.65 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
69,015 kg/m2 14.14 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Hispano-Suiza 12Nbr kapalinou chlazený vidlicový dvanáctiválec o nominálním výkonu 478 kW (650 k) a maximální výkon 544 kW (740 k).
Vrtule dvoulistá.
Hispano-Suiza 12Nbr twelve-cylinder liquid-cooled Vee engine rated at 641 hp for nominal power and 730 hp at maximum power output,
driving a two-blade propeller.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
215 km/h v 2100 m 133.6 mph in 6890 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
176 km/h v ? m 109.4 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6000 m 19685 ft
Dolet:
Range:
860 km 534.4 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
neozbrojený unarmed
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Motor byl chlazen chladičem (chladiči ?) typu Lamblin montovaným vzadu pod trupem.

Poprvé byl ještě nezalétnutý letoun předveden veřejnosti na pařížském aerosalonu 12. prosince 1930.
The engine was cooled with a Lamblin radiator mounted ventrally at its rear.

The Dewoitine D.30 first appeared in public at the Paris Aero Show in December 1930
Zdroje:
Sources:
www.aviafrance.com
http://en.wikipedia.org/wiki/Dewoitine_D.30
http://www.airwar.ru/enc/cw1/d30.html
www.flightglobal.com
http://en.wikipedia.org/wiki/Hispano-Suiza_12N

Dewoitine D.30 -


Dewoitine D.30 -


URL : https://www.valka.cz/Dewoitine-D-30-t165928#500087 Verze : 0

Diskuse

Vláďo, prosím tě, u čistě civilních strojů nevyplňuj uživatele - tady to jde, ale u běžnějších strojů bychom se za chvíli zbláznili. Patří tam jen vojenští a vládní provozovatelé.
URL : https://www.valka.cz/Dewoitine-D-30-t165928#500109 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více