POL - WR-40 Langusta

     
Název:
Name:
WR-40 Langusta WR-40 Langusta
Originální název:
Original Name:
WR-40 Langusta
Kategorie:
Category:
raketomet multiple rocket launcher system
Výrobce:
Producer:
DD.MM.2008-DD.MM.RRRR Huta Stalowa Wola S.A., Stalowa Wola
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.2008-DD.MM.RRRR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
75
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.2007
Obsluha:
Crew:
4
Technické údaje:
Technical Data:
 
Podvozek:
Chassis:
JELCZ P662D.35-M27
Bojová hmotnost:
Combat Weight:
20150 kg 44423 lb
Celková délka:
Overall Length:
8588 mm 28 ft 2 ⅛ in
Celková šířka:
Overall Width:
2540 mm 8 ft 4in
Celková výška:
Overall Height:
2740 mm 8 ft 11 ⅞ in
Světlá výška:
Ground Clearance:
410 mm 1 ft 4 ⅛ in
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
IVECO Aifo Cursor 8
- vznětový, řadový, kapalinou chlazený, přeplňovaný, EURO 3
- počet válců: 6
- maximální točivý moment: 1280 Nm při 1080-1930 ot/min
- maximální výkon: 259 kW při 2100 ot/min
IVECO Aifo Cursor 8
- diesel, in-line, liquid cooled,
turbocharged, EURO 3
- number of cylinders: 6
- maximum torque: 944 lb.ft at 1080-1930 rpm
- maximum power output: 347 bhp at 2100 rpm
Převodovka:
Gearbox:
ZF 16S 151
- synchronizovaná převodovka
- počet rychlostí (vpřed+vzad): 16+2
ZF 16S 151
- synchromesh gearbox
- number of gears (forward+reverse): 16+2
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
350 l 76.99 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
85 km/h 53 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
650 km 404 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
? ° / ? °
Svah:
Gradient:
30 ° 67 %
Boční náklon:
Side Slope:
20 ° 44 %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m ?
Brodivost:
Fording Depth:
1,2 m 47 in
Raketomet:
Rocket Launcher:
 
Ráže:
Calibre:
122 mm 4 ¾ in
Počet hlavní nebo lišt:
Number of Barrels or Rails:
40
Náměr:
Elevation:
0° - +55 °
Odměr:
Traverse:
70/120 ° (vpravo/vlevo)
Munice:
Ammunition:
40 x M-21OF (tříštivo-trhavý raketový náboj)
40 x M-21FHE Feniks (tříštivo-trhavý zápalný raketový náboj)
40 x M-21FK (raketový náboj se submunicí)
40 x M-21OF (high-explosive fragmentation rocket round)
40 x M-21FHE (high-explosive incendiary rocket round)
40 x M-21FK (rocket round with submunition)
Maximální dostřel:
Maximum Range:
20 400 m (M-21OF)
40 000 m (M-21FHE)
32 000 m (M-21FK)
12.68 mi (M-21OF)
24.85 mi (M-21FHE)
19.88 mi (M-21FK)
Plocha pokrytá salvou:
One Salvo Impact Area:
30 000 m2 (M-21OF) 0.012 sq mi (M-21OF)
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Systém řízení palby:
- terminál ve vozidle DD9620T
- navigační systém Talin 5000

VHF radiostanice RRC-9311 AP
Digitální interkom FONET
Fire-control system:
- DD9620T terminal
- Talin 5000 navigation system

RRC-9311 AP VHF radiostation
FONET digital intercom
Zdroje:
Sources:
https://www.hsw.pl/czytaj/529
https://www.hsw.pl/czytaj/649
https://pl.wikipedia.org/wiki/WR-40_Langusta
https://en.wikipedia.org/wiki/WR-40_Langusta
opisybroni.pl
URL : https://www.valka.cz/POL-WR-40-Langusta-t168240#504732 Verze : 0
WR-40 Langusta na výstavě MSPO 2007
POL - WR-40 Langusta -



Web autora : http://www.konflikty.pl/

URL : https://www.valka.cz/POL-WR-40-Langusta-t168240#504734 Verze : 0
WR-40 Langusta (UG 05340), 3. raketometný dělostřelecký oddíl, 23. dělostřelecká brigáda, Vojenský újezd Brdy, Bahna 2015, červen 2015.


autor: Josef Holek

POL - WR-40 Langusta -


POL - WR-40 Langusta -


URL : https://www.valka.cz/POL-WR-40-Langusta-t168240#534685 Verze : 2
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více