Název: Name: | CAMS 36 | CAMS 36 |
Originální název: Original Name: | CAMS 36 | |
Kategorie: Category: | jiná kategorie | other category |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1922-DD.MM.1922 Chantiers aéro-maritimes de la Seine, Saint-Ouen | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1922-DD.MM.1922 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1922 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | člunový trup | flying boat |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 945 kg | 2083 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1260 kg | 2778 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 8,600 m | 28ft 2,5in |
Délka: Length: | 7,750 m | 25ft 5in |
Výška: Height: | 2,800 m | 9ft 2,25in |
Plocha křídla: Wing Area: | 20,00 m2 | 215.28 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 63,000 kg/m2 | 12.9 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Hispano-Suiza 8Fb kapalinou chlazený vidlicový osmiválec o vzletovém výkonu 264,75 kW (360 koní). Vrtule čtyřlistá s pevným úhlem náběhu. | Hispano-Suiza 8Fd eight-cylinder liquid-cooled Vee engine, rated at 355 hp for take-off, driving a four-blade fixed-pitch propeller. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 250 km/h v 0 m | 155.3 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 215 km/h v ? m | 133.6 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 5500 m | 18045 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | Neozbrojený. | Unarmed |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | C.A.M.S. 36 byl původně projektován jako stíhačka, ale byl dokončen jako speciální rychlostní létající člun. Tento letoun se měl v roce 1922 zúčastnit závodů o Schneiderův pohár. Nedostatek financí nedovolil účast v tomto závodě. Letouny létaly s imatrikulací F-ESFA a F-ESFB. | Originally designed as a single-seat biplane flying-boat fighter, the CAMS 36 was modified to compete in the 1922 Schneider Trophy. |
Zdroje: Sources: | Kenneth Munson and John W. Wood, Flying Boats and Seaplanes since 1910, Littlehampton Book Services Ltd., 1971, ISBN: 0-71370-537-X www.aviafrance.com http://www.airwar.ru/enc/flyboat/cams36.html |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |