Fiat G.50bis

     
Název:
Name:
Fiat G.50bis Fiat G.50bis
Originální název:
Original Name:
Fiat G.50bis
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.12.1940-DD.07.1942 Costruzioni Meccaniche Aeronautiche SA, Pisa /
DD.09.1940-DD.05.1942 SA Aeronautica d’Italia, Torino /
Období výroby:
Production Period:
DD.09.1940-DD.MM.1942
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
122 CMASA
350 FIAT
První vzlet:
Maiden Flight:
13.09.1940
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2015 kg 4442 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2522 kg 5560 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
10,99 m 36ft 0,68in
Délka:
Length:
8,29 m 27ft 2,37in
Výška:
Height:
3,28 m 10ft 9,12in
Plocha křídla:
Wing Area:
18,25 m2 196.44 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Fiat A.74 RC.38 o výkonu 618 kW/840 k v 3800 m
třílistá vrtule s konstantní rychlostí otáček Fiat-Hamilton
Fiat A.74 RC.38, power 829 hp at 12467 ft
three-bladed constant-speed Fiat-Hamilton propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
411 l 90 Imp gal / 109 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
470 km/h v 5000 m 292 mph in 16404 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
6,5 min do 5000 m 6,5 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
10700 m 35105 ft
Dolet:
Range:
445 km 276.5 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm, 300 nábojů každý 2x .50 in Breda-SAFAT machine gun, 300 rpg
Uživatelské státy:
User States:








Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Vegnano, Piero. Fiat G 50, Ali d´Italia 6. La Bancarella Aeronautica, Torino 1997.
www.alieuomini.it
URL : https://www.valka.cz/Fiat-G-50bis-t174896#517508 Verze : 0
.
Fiat G.50bis - Fiat G.50bis/AS, sériové číslo MM6393, pilot Capitano Tullio De Prato, velící důstojník 150a Squadriglia, 2° Gruppo Autonomo CT, 6° Stormo. Základna Derna-EI Ftheja, Libye, květen 1941. Třítónová kamufláž sestávala ze zelených a hnědých skvrn přes pískový základ, spodní plochy kryla světle šedá.  Kryt vrtule bílý.

Fiat G.50bis/AS, sériové číslo MM6393, pilot Capitano Tullio De Prato, velící důstojník 150a Squadriglia, 2° Gruppo Autonomo CT, 6° Stormo. Základna Derna-EI Ftheja, Libye, květen 1941. Třítónová kamufláž sestávala ze zelených a hnědých skvrn přes pískový základ, spodní plochy kryla světle šedá. Kryt vrtule bílý.
Fiat G.50bis -


URL : https://www.valka.cz/Fiat-G-50bis-t174896#535901 Verze : 2
.
Fiat G.50bis - Fiat G.50bis/AS bombe alari (stíhací bombardér), jenž na podzim roku 1942 sloužil u 165. Squadriglie, 12. Gruppo Autonomo v severní Africe. Kamufláž sestávala ze zelených pásů přes pískový základ, spodní plochy kryla světle šedá. Kryt vrtule napůl bílý, napůl zelený.

Fiat G.50bis/AS "bombe alari" (stíhací bombardér), jenž na podzim roku 1942 sloužil u 165. Squadriglie, 12. Gruppo Autonomo v severní Africe. Kamufláž sestávala ze zelených pásů přes pískový základ, spodní plochy kryla světle šedá. Kryt vrtule napůl bílý, napůl zelený.
Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/Fiat-G-50bis-t174896#537759 Verze : 0
Pilot 162 Squadriglii nastupuje do svého letounu

Zdroj: http://www.airwar.ru/enc/fww2/g50.html

Fiat G.50bis -


URL : https://www.valka.cz/Fiat-G-50bis-t174896#345642 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více