Název: Name: | Piaggio P.XI RC.40 | Piaggio P.XI RC.40 |
Originální název: Original Name: | Piaggio P.XI RC.40 | |
Kategorie: Category: | hvězdicový motor | radial engine |
Výrobce: Producer: | SA Piaggio & C., Genova | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.193R-DD.MM.19RR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Použití: Use: | Breda Ba.65 K.14 Reggiane Re.2000 Falco CANT Z.1007bis Alcione CANT Z.516 Piaggio P.32-II Piaggio P.50-II Caproni Ca.135bis Savoia-Marchetti SM.84 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 14 | |
Hmotnost: Weight: | 650 kg | 1433 lb |
Celková délka: Overall Length: | 1700 mm | 5ft 6,93in |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 1328 mm | 4ft 4,28in |
Celková výška: Overall Height: | 1328 mm | 4ft 4,28in |
Vrtání: Bore: | 146 mm | 5,75in |
Zdvih: Stroke: | 165 mm | 6,5in |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 38.6 l | 2355.52 cu in |
Palivo: Fuel: | 87 oktanů | 87 octane |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | karburátor Piaggio T.2/100 | Piaggio T.2/100 carburetter |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 6 : 1 | 6 : 1 |
Plnění válců: Mixture Charging: | radiální kompresor | Centrifugal compressor |
Chlazení: Cooling: | vzduchem | air-cooled |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 735.51) kW při 4000 ot/min | 986.31) bhp at 4000 rpm |
Poznámka: Note: | 1) 1000 k | 1) 1000 PS |
Zdroje: Sources: | Grey, C. G., Brigman, L. Jane´s All the World´s Aircraft 1938. Sampson Low, Marston & Company, London 1938. Thompson, Jonathan. Italian Civil and Military Aircraft 1930-1945. Aero Publishers, 1963. ISBN 0-8168-6500-0. https://en.wikipedia.org/wiki/Piaggio_P.XI |