Soko J-22 Orao / IAR-93 Vultur - přehled verzí
IJ-22 Orao 1 - jednomístná průzkumná bitevní verze, 25 ks
INJ-22 Orao 1 - dvoumístná cvičná průzkumná a bitevní verze, 8 ks
INJ-22M Orao 1 - konverze na námořní hlídkový stroj s radarem Ericsson, 1 ks
J-22NS Orao - prototyp verze se zesílenou konstrukcí, upravenou aerodynamikou a motory s přídavným spalováním
J-22 Orao 2 - sériová verze s přídavným spalováním, 43 ks, dalších 8 ks snad přestavěno z IJ-22
NJ-22 Orao 2D - dvoumístná cvičná bitevní verze, 12 ks, dalších 6 ks snad přestavěno z INJ-22
IAR-93A Vultur - první rumunská varianta, dvoumotorový bitevní letoun, 27 ks
IAR-93MB Vultur - druhá rumunská varianta, úpravy jako Orao 2, ale kvůli nedostatku motorů bez přídavného spalování; 15 ks
IAR-93B Vultur - rumunská obdoba Orao 2; 27 ks
IAR-93DC Vultur - dvoumístná verze, 9 odpovídajících A a 6 odpovídajících B
Výroba prototypu probíhala v Rumunsku u CNIAR Bacau, kde postavili trup a provedli montáž, IRMA Bukurešť dodala křídlo a ICA Brašov řídící plochy. Jugoslávský prototyp postavil Soko v Mostaru s pomocí firmy Utva z Pančeva.
Sériová výroba byla rozdělena mezi obě země - přední část trupu stavěl závod IAv Craiova, který také prováděl finální montáž všech IAR-93. Utva Pančevo stavěla zadní část trupu a křidélka, Soko Mostar křídla, kormidla a vodorovné ocasní plochy a prováděl finální montáž J-22.
Údaj o 165 IAR-93 a J-22 pochází pravděpodobně z objednávek, kvůli vypuknutí občanské války v Jugoslávii ale výroba skončila v obou zemích předčasně.