CZK - PV 16.12 A (valníkový přívěs)

     
Název:
Name:
PV 16.12 A PV 16.12 A
Originální název:
Original Name:
PV 16.12 A
Kategorie:
Category:
valníkový přívěs cargo bed trailer
Výrobce:
Producer:
Brandýské strojírny a slévárny n. p., Senice na Hané /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1980-DD.MM.198? (?)
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2000+
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR (?)
Technické údaje:
Technical Data:
 
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
4650 kg 10251 lb
Celková hmotnost:
Gross Weight:
16000 kg 35274 lb
Celková délka:
Overall Length:
8850 mm 29 ft ⅜ in
Celková šířka:
Overall Width:
2500 mm 8 ft 2 ⅜ in
Celková výška:
Overall Height:
3100 mm 10 ft 2in
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
80 km/h 50 mph
Nástavba:
Superstructure:
valníková plošina:
- délka: 6960 mm
- šířka: 2420 mm
- výška bočnice: 1400 mm
cargo bed:
- length: 22ft 10in
- width: 7ft 11in
- sideboard height: 4ft 7in
Uživatelské státy:
User States:




Poznámka:
Note:
výška bez plachty: 2680 mm
světlá výška: 400 mm
rozchod: 1800 mm
rozvor: 4650 mm


pneumatiky: 10,00-20 16 PR
height without tarpaulin: 8ft 10in
ground clereance: 1ft 3,75in
track: 5ft 11in
wheelbase: 15ft 3in


tyres: 10,00-20 16 PR
Zdroje:
Sources:
Aut-30-4 - Nákladní přívěs PV 16.12 A, Popis, provoz, ošetřování a vojskové opravy, MNO, 1986
URL : https://www.valka.cz/CZK-PV-16-12-A-valnikovy-prives-t17693#64911 Verze : 0
PV 16.12 A


Nákladní přívěs PV 16.12 A je určen pro přepravu rovnoměrně rozloženého nákladu o hmotnosti do 11 350 kg. Používá se v jízdní soupravě s tažným automobilem s povolenou přípojnou hmotností přívěsu nejméně 16 000 kg.


Přívěs je dvounápravový a je opatřen nesnímatelným valníkem se sklopnými bočnicemi a zadním čelem. Přední čelo je pevné. Valník je zakryt snímatelnou vozovou plachtou nesenou plachtovou kostrou.


Přívěs se skládá z podvozku a valníku. Podvozek tvoří žebřinový rám, točnice s tažnou ojí, péra, nápravy s brzdami a koly. Na rámu je upevněno elektrické zařízení a rozvod vzduchu, v zadní části jsou umístěny držáky pro svítilny, odrazky a tabulka pro evidenční číslo. Na rámu je dále upevněn držák náhradního kola a schránka na nářadí. Valník je přlpevněn k rámu podvozku. Při jízdě v terénu je přívěs schopen překonávat všechny překážky, které překoná tažný automobil.


Od základního modelu byla odvozena izotermická stanice IP PV 16.12 A-III.
URL : https://www.valka.cz/CZK-PV-16-12-A-valnikovy-prives-t17693#416830 Verze : 0
PV 16.12A (VPZ 382 20-34) od 156. záchranného praporu, srpen 2004.
CZK - PV 16.12 A (valníkový přívěs) -


CZK - PV 16.12 A (valníkový přívěs) -


URL : https://www.valka.cz/CZK-PV-16-12-A-valnikovy-prives-t17693#65023 Verze : 0
Přívěs PV 16.12A (VPZ 328 57-63) z výzbroje 141. zásobovacího praporu podřízeného 14. brigádě logistické podpory, srpen 2006.
CZK - PV 16.12 A (valníkový přívěs) -


URL : https://www.valka.cz/CZK-PV-16-12-A-valnikovy-prives-t17693#290343 Verze : 0
Podľa centrálneho registra zmlúv boli v roku 2011 vo výzbroji OS SR minimálne 4 ks valníkových prívesov PV 16.12 A - z toho 2 v úprave ADR (preprava nebezpečných nákladov). Generálne opravy uvedenej techniky boli objednané vo VOP Trenčín.

crz.gov.sk
URL : https://www.valka.cz/CZK-PV-16-12-A-valnikovy-prives-t17693#432403 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více