Turbohřídelový motor / Turboshaft Engine
Turbohřídelový motor TV3-117VMA-SBM1V je momentálně posledním z motorů TV3-117, které se sériově vyrábí od roku 1972. Je předurčen pro letouny Antonov An-140 (vyvíjené v kooperaci Rusko - Ukrajina ) a další moderní vysoce ekonomické osobní a nákladní letouny. Mimo jiné je použit také v nejnovějším bitevním vrtulníku pro námořnictvo Kamov Ka-52K Katran.
Vysoká úroveň projektování a výroby umožnila vytvořit motor s vysokými užitnými vlastnostmi, spolehlivostí a velkou životností.
Maximální mimořádný režim (H=0 m, T=+22°C)
Maximum emergency power condition:
- výkon na hřídeli rotoru / propeller shaft - 2800 hp / 2059 kW
Mimořádný režim (H=5170 m, T=+10°C)
Maximum emergency power condition:
- výkon na hřídeli rotoru / propeller shaft - 2130 hp / 1567 kW
Maximální mimořádný režim (H=0 m, T=+15°C)
Maximum emergency power condition:
- výkon na hřídeli rotoru / propeller shaft - 2500 hp / 1938 kW
- specifická spotřeba paliva / specific fuel consumption - 0,199 kg/ehp.h / 0,270 kg/eqkW.h
Maximální mimořádný režim (H=0 m, T= n/a)
Maximum emergency power condition:
- výkon na hřídeli rotoru / propeller shaft - 1750 hp / 1287 kW
- specifická spotřeba paliva / specific fuel consumption - 0,188 kg/ehp.h / 0,256 kg/eqkW.h
Rozměry / dimensions:
- d/š/v - 2953,5 mm х 988,3 mm х 1209 mm
Hmotnost prázdného motoru / Weight empty engine
- 570 kg
Předpokládaná životnost / supposed lifetime
- 30000 hodin / hours
Zdroj informace:
Motor Sič
UKRSPECEXPORT
Klimov TV3-117VMA-SBM1V / Климов ТВ3-117ВМА-СБМ1В
Výrobce:
Motor SičPoužití:
Obecný popis:
Turbohřídelový motor TV3-117VMA-SBM1V je momentálně posledním z motorů TV3-117, které se sériově vyrábí od roku 1972. Je předurčen pro letouny Antonov An-140 (vyvíjené v kooperaci Rusko
Vysoká úroveň projektování a výroby umožnila vytvořit motor s vysokými užitnými vlastnostmi, spolehlivostí a velkou životností.
Technické charakteristiky / Basic specifications:
Maximální mimořádný režim (H=0 m, T=+22°C)
Maximum emergency power condition:
- výkon na hřídeli rotoru / propeller shaft - 2800 hp / 2059 kW
Mimořádný režim (H=5170 m, T=+10°C)
Maximum emergency power condition:
- výkon na hřídeli rotoru / propeller shaft - 2130 hp / 1567 kW
Maximální mimořádný režim (H=0 m, T=+15°C)
Maximum emergency power condition:
- výkon na hřídeli rotoru / propeller shaft - 2500 hp / 1938 kW
- specifická spotřeba paliva / specific fuel consumption - 0,199 kg/ehp.h / 0,270 kg/eqkW.h
Maximální mimořádný režim (H=0 m, T= n/a)
Maximum emergency power condition:
- výkon na hřídeli rotoru / propeller shaft - 1750 hp / 1287 kW
- specifická spotřeba paliva / specific fuel consumption - 0,188 kg/ehp.h / 0,256 kg/eqkW.h
Rozměry / dimensions:
- d/š/v - 2953,5 mm х 988,3 mm х 1209 mm
Hmotnost prázdného motoru / Weight empty engine
- 570 kg
Předpokládaná životnost / supposed lifetime
- 30000 hodin / hours
Zdroj informace:
Motor Sič
UKRSPECEXPORT