Junkers K 43

     
Název:
Name:
Junkers K 43 Junkers K 43
Originální název:
Original Name:
Junkers K 43
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1926-DD.MM.1933 AB Flygindustri, Malmö
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1926-DD.MM.1933
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
24? konverzí W 34
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2-3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola/lyže wheels/ski
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1625 kg 3583 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
3200 kg 7055 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
17,75 m 58ft 2,82in
Délka:
Length:
10,27 m 33ft 8,32in
Výška:
Height:
3,92 m 12ft 10,33in
Plocha křídla:
Wing Area:
44,00 m2 473.61 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Gnome-Rhône Jupiter VI o výkonu 353 kW/480 k, nebo
Pratt & Whitney Hornet B1 o výkonu 429 kW/583 k, nebo
Armstrong Siddeley Panther o výkonu 395 kW/537 k, nebo
Wright R-1820-E Cyclone o výkonu 462 kW/629 k
dvoulistá vrtule
Gnome-Rhône Jupiter VI, power 473 hp, or
Pratt & Whitney Hornet B1, power 575 hp, or
Armstrong Siddeley Panther, power 530 hp, or
Wright R-1820-E Cyclone, power 620 hp
two-bladed propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
247 km/h v 0 m 153.5 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
0-1x pevný kulomet
1-2x pohyblivý kulomet


6x 50kg puma
0-1x fixed machine gun
1-2xx flexible machine gun


6x 110 lb bomb
Uživatelské státy:
User States:












Poznámka:
Note:
- průzkumná a lehká bombardovací konverze W 34
- data odpovídají strojům s motory Cyclone
- 6 finských strojů, obvykle označované jako K 43 fa, měly motor Hornet a mohly používat kolový, plovákový a lyžový podvozek; stejný motor používaly tři bolivijské stroje s kolovým podvozkem
- portugalské stroje, v počtu 5 ks, měly motory Panther, plováky a jsou obvykle označovány jako K 43 fy
- argentinské K 43 f měly motor Cyclone, objednáno bylo 5 ks
- Kolumbie používala tři plovákové "K 43 bo", motor neznámý
-
Zdroje:
Sources:
Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1919 - 1934, Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Kenz, Karlheinz. Eine für beinahe alles. Zwanzig Jahre lang gab es für die Junkers W34 keinen echten Ersatz (Teil 2), Klassiker der Luftfahrt 2008/04.
http://hugojunkers.pytalhost.com/ju_w33_a1.htm
http://www.junkers.de/flugzeuge/junkers-k-43
URL : https://www.valka.cz/Junkers-K-43-t179624#527432 Verze : 0
http://www.network54.com/Forum/394728/...

Junkers K 43 -


URL : https://www.valka.cz/Junkers-K-43-t179624#527433 Verze : 0
http://www.network54.com/Forum/394728/...

Junkers K 43 -


URL : https://www.valka.cz/Junkers-K-43-t179624#527434 Verze : 0
http://www.network54.com/Forum/394728/...

Junkers K 43 -


URL : https://www.valka.cz/Junkers-K-43-t179624#527435 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více