Rozpočet tohoto webu pro rok 2019 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 64.741,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 261 příspěvků vloženo, 1121 editováno a 290 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Renard R.30

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Renard R.30 Renard R.30
    Originální název:
    Original Name:
    Renard R.30
    Kategorie:
    Category:
    transportní letoun cargo aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1931-DD.MM.1931 Constructions aéronautiques G. Renard, Bruxelles
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1931-DD.MM.1931
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    2 + 4
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1250 kg 2756 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    2500 kg 5512 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    15,00 m 49ft 2,54in
    Délka:
    Length:
    10,00 m 32ft 9,69in
    Výška:
    Height:
    3,40 m 11ft 1,86in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    35,00 m2 376.74 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    71,00 kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    3
    Typ:
    Type:
    Renard 120 o výkonu 88 kW/120 k
    dvoulistá dřevěná vrtule
    Renard 120, power 118 hp
    two-bladed wooden propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    800 l 176 Imp gal / 211 US gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    192 km/h v 0 m 119.3 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    170 km/h v ? m 105.6 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    10,5 min do 2000 m 10,5 min to 6562 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    4500 m 14764 ft
    Dolet:
    Range:
    700 km 435 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    14001) km 869.9 1) mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
    - poštovní letoun navržený podle požadavku belgické vlády pro provoz v Belgickém Kongu
    - v době dokončení testů u Service Technique de l'Aéronautique bylo shledáno, že R.30 stihl mezitím zastarat a nebyla proto objednána sériová výroba
    - prototyp létal s registrací OO-AMK, byl zničen při náletu v květnu 1940 a definitivně vyškrtnut v březnu 1946

    1) s 500 kg nákladu
    1) with 1100 lb of cargo

    - mail  plane designed at the request of the Belgian government for operations in the Belgian Congo
    - at the time the tests are completed by the Service Technique de l'Aéronautique R.30 become obsolete and was therefore not ordered for series production
    - prototype flew with the registration OO-AMK; in May 1940 it was destroyed in an air raid and finally removed from the register in March 1946
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Hauet, André. Renard R.30, Le Fana de L'Aviation 1974/12.
    http://www.fnar.be/avionsjpdecocq/Renard_R30.pdf
    http://www.fnar.be/?Les_Avions_Renard:R30
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/182528#533797Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/cw1/renardr30.html







    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/182528#533798Verze : 0
    MOD