Název: Name: | Léopoldoff L.7 Colibri | Léopoldoff L.7 Colibri |
Originální název: Original Name: | Léopoldoff L.7 Colibri | |
Kategorie: Category: | jiná kategorie | other category |
Výrobce: Producer: | různí / various | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1952?-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | ? lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 460 kg | 1014 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 8.70 m | 28ft 6,51in |
Délka: Length: | ? m | ? |
Výška: Height: | 2.45 m | 8ft 0,45in |
Plocha křídla: Wing Area: | 16.50 m2 | 177.6 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Continental A65-8S o výkonu 48 kW | Continental A65-8S, power 65 hp |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 130 km/h v ? m | 80.8 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Jde o dvoumístný francouzský turistický dvojplošník, jehož kořeny sahají do 30. let. Tehdy taxikář Léopoldoff spolu s průkopníkem letectví Levavasseurem postavili letoun L.3. Dvoumístný stroj byl původně vybaven motorem Salmson 9Ad o 40 ks. Později byl postaven menší počet se silnějším motorem, určený k propagaci parašutismu. Tento letounek měl mít údajně motor o výkonu 90 ks. Letounek Léopoldoff L.7 Colibri vznikl v roce 1952 záměnou původní pohonné jednotky. | - |
Zdroje: Sources: | www.aviafrance.com http://jn.passieux.free.fr/html/LeopoldoffL7.php |