Název: Name: | Packard V-1650-9 | Packard V-1650-9 |
Originální název: Original Name: | Packard V-1650-9 | |
Kategorie: Category: | vidlicový motor | vee engine |
Výrobce: Producer: | Packard Motor Co., Detroit, Michigan | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1944-DD.MM.194R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | unknown | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.08.1941 prototype V-1750-1 | |
Použití: Use: | North American P-51H Mustang | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 12 | |
Hmotnost: Weight: | 746 kg | 1645 lb |
Celková délka: Overall Length: | 2253 mm | 7ft 4,7in |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 781 mm | 2ft 6,75in |
Celková výška: Overall Height: | 1016 mm | 3ft 4in |
Vrtání: Bore: | 137,2 mm | 5,4in |
Zdvih: Stroke: | 152,4 mm | 6in |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 27.02 l | 1649 cu in |
Palivo: Fuel: | benzín s oktanovým číslem 100/150 | Gasoline with an octane rating 100/150. |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | Dvojitý karburátor Bendix Stromberg 8D/44/1 s automatickou regulací bohatosti směsi. | Twin-choke updraft carburettor Bendix Stromberg 8D/44/1 with automatic mixture control |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 6,0 : 1 | 6,0 : 1 |
Plnění válců: Mixture Charging: | Přeplňovaní dvourychlostním dvojstupňovým kompresorem s automatickou regulací plnícího tlaku. Za druhým stupňem kompresoru byl mezichladič stlačeného vzduchu. Převodový poměr: I. rychlost: 1: 6,39, II. rychlost: 1:8,095. Průměr rotoru 1. stupeň: mm a 2. stupeň: mm. | Supercharger: Two-speed two-stage, boost pressure automatically linked to the throttle, water-air aftercooler installed between the second stage and the engine. Low blower gear ratio: 6.39:1, high blower gear ratio: 8.095:1. 1st stage impeller diam. 12 in, 2nd stage impeller 10.1in. |
Chlazení: Cooling: | Kapalinové přetlakové. Směs 70% vody a 30% ethylenglykolu. | Liquid cooled pressurized mixture 70% water and 30% ethylene glycol. |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 1029.1 kW při 3000 ot/min | 1380 bhp at 3000 rpm |
Poznámka: Note: | Výkony: Vzletový: 1 029,1 kW (1 399 k) při 3 000 ot/min Nouzový bojový (WEP): 1 654 kW (2 249 k) v h= 3 100 m se vstřikem vody a metanolu 1 342 kW (1 825 k) v h= 7 600 m se vstřikem vody a metanolu Ventilový rozvod: SOHC, dva sací a dva výfukové ventily na válec, výfukové ventily byly chlazeny sodíkovým jádrem. | 1,380 hp at 3,000 rpm for take-off war emergency power (WEP): 2,218 hp at 10,200 ft with Water methanol injection 1,800 hp at 20,000 ft with Water methanol injection Valvetrain: SOHC, two intake and two exhaust valves per cylinder, sodium-cooled exhaust valve stems |
Zdroje: Sources: | www.456fis.org https://en.wikipedia.org/wiki/Packard_V-1650 www.hemmings.com http://jn.passieux.free.fr/html/Packard_Merlin.php pwencycl.kgbudge.com airandspace.si.edu upload.wikimedia.org |