Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 380 příspěvků vloženo, 1514 editováno a 317 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Polikarpov R-2

Polikarpov R-2 / Поликарпов Р-2

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Polikarpov R-2 Polikarpov R-2
    Originální název:
    Original Name:
    Поликарпов Р-2
    Kategorie:
    Category:
    průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1923-DD.MM.192R Státní letecký závod č. 1 ODVF, Moskva /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1923-DD.MM.192R
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    130
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola/lyže wheels/ski
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1230 kg 2712 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    1730 kg 3814 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    12,94 m 42ft 5,44in
    Délka:
    Length:
    9,50 m 31ft 2,01in
    Výška:
    Height:
    3,40 m 11ft 1,86in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    40,00 m2 430.56 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Siddeley Puma o výkonu 164 kW/223 hp
    dvoulistá dřevěná vrtule
    Siddeley Puma, power 220 hp
    two-bladed wooden propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    165 km/h v ? m 102.5 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    7 min do 1000 m 7 min to 3281 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    4500 m 14764 ft
    Dolet:
    Range:
    660 km 410.1 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x kulomet Vickers nebo PV-1 ráže 7,62 mm
    1x pohyblivý kulomet Lewis nebo DA ráže 7,62 mm


    328-480 kg pum
    1x .30 in Vickers or PV-1 machine gun
    1x flexible .30 in Lewis or DA machine gun


    723-1058 lb of bombs
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    - stejně jako R-1 kopie D.H.9/D.H.9A, ale vybavená kvůli nedostatku motorů Liberty slabším motorem Puma
    - v roce 1926 byly R-2 přejmenovány na R-1 SP a když bylo k dispozici dostatečné množství motorů M-5 byly Pumy nahrazeny
    -
    Zdroje:
    Sources:
    Andersson, Lennart. Soviet Aircraft and Aviation 1917-1941. Putnam Aeronautical Books, London 1997. ISBN 0-85177-859-3.
    Бюшгенс Г. С. самолетостроение в СССР 1917-1945. ЦАГИ 1992.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/189679#549523Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft20859.htm



    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/189679#549524Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft20859.htm


    Tento stroj byl jedním ze tří R-1, které společně se dvěma Junkersy F 13 a Alexandrovem-Kalininem AK-1 podnikly v červnu a červenci 1925 dálkový let z Moskvy přes Irkutsk a Ulanbátar do Pekingu. V R-RMPE letěli A. N. Jekatov a mechanik F. M. Malikov.






    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/189679#549526Verze : 1
    MOD