Jakovlev Jak-17UTI [kód NATO: Magnet]

Yakovlev Yak-17UTI
Яковлев Як-17УТИ
     
Název:
Name:
Jakovlev Jak-17UTI Yakovlev Yak-17UTI
Originální název:
Original Name:
Яковлев Як-17УТИ
Kategorie:
Category:
cvičný letoun trainer aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1948-DD.MM.1948 Tbiliský letecký závod č. 31 G. Dimitrova, Tbilisi /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1948-DD.MM.1948
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
150
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2148 kg 4736 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2906 kg 6407 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,20 m 30ft 2,19in
Délka:
Length:
8,70 m 28ft 6,51in
Výška:
Height:
? m ?
Plocha křídla:
Wing Area:
14,85 m2 159.84 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Klimov RD-10A o tahu 8,92 kN Klimov RD-10A, thrust 2006 lbf
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
718 km/h v 5000 m 446.1 mph in 16404 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
18,4 m/s 3622 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
5,8 min do 5000 m 5,8 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
12000 m 39370 ft
Dolet:
Range:
330 km 205.1 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:








Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Gordon, Y.; Komissarov, D.; Komissarov, S. OKB Yakovlev: A History of the Design Bureau and its Aircraft. Midland Publishing, Hinckley 2005. ISBN 1-85780-203-9.
Gunston, Bill; Gordon, Yefim. Yakovlev Aircraft since 1924. Putnam Aeronautical Books, London 1997. ISBN 0-85177-872-0.
Gordon, Yefim. Early Soviet Jet Fighters. Midland Punlishing, Hinckley 2002. ISBN 1-85780-139-3.
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Jakovlev-Jak-17UTI-kod-NATO-Magnet-t193884#558095 Verze : 0
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Jak-17UTI.JPG

Jakovlev Jak-17UTI [kód NATO: Magnet]  - Krakov

Krakov
URL : https://www.valka.cz/Jakovlev-Jak-17UTI-kod-NATO-Magnet-t193884#558096 Verze : 0
en.wikipedia.org

Jakovlev Jak-17UTI [kód NATO: Magnet]  - Datangshan Aviation Museum

Datangshan Aviation Museum
URL : https://www.valka.cz/Jakovlev-Jak-17UTI-kod-NATO-Magnet-t193884#558097 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/other/yak17uti.html

Jakovlev Jak-17UTI [kód NATO: Magnet]  -


Jakovlev Jak-17UTI [kód NATO: Magnet]  -


Jakovlev Jak-17UTI [kód NATO: Magnet]  -


URL : https://www.valka.cz/Jakovlev-Jak-17UTI-kod-NATO-Magnet-t193884#558098 Verze : 0
1. - Řez trupem a umístění motoru a další avioniky.
2. - Letoun č. 52.
Jakovlev Jak-17UTI [kód NATO: Magnet]  - Zdroj:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=2982779891856352&set=pcb.2801012316720146

Zdroj:
www.facebook.com

Jakovlev Jak-17UTI [kód NATO: Magnet]  - Zdroj:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=2982779868523021&set=pcb.2801012316720146

Zdroj:
www.facebook.com

URL : https://www.valka.cz/Jakovlev-Jak-17UTI-kod-NATO-Magnet-t193884#739878 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více