Anatra DI Anadis

Анатра ДИ Анадис
     
Název:
Name:
Anatra DI Anadis Anatra DI Anadis
Originální název:
Original Name:
Анатра ДИ Анадис
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1916-DD.MM.1916 Závod aeroplánů a hydroplánů A. A. Anatra, Oděsa /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1916-DD.MM.1916
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
23.10.1916
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
665 kg 1466 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1165 kg 2568 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
11,40 m 37ft 4,81in
Délka:
Length:
7,75 m 25ft 5,12in
Výška:
Height:
? m ?
Plocha křídla:
Wing Area:
37,00 m2 398.26 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Hispano-Suiza 8Aa o výkonu 110 kW/150 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Hispano-Suiza 8Aa, power 148 hp
two-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
153 km/h v ? m 95.1 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
7,5 min do 1000 m 7,5 min to 3281 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
3750 m 12303 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- jinak také Anatra D.Is., Anaispano, "Dekan s Ispano", Biplan-monokok, Bi-Kok či Anatra typ 15
- stíhací letoun odvozený od Anade, se shodnými křídly a ocasními plochami a poloskořepinovým trupem
- trup mohl být rychle upraven na dvojmístný, pro případ, že by konstruktér Anatry Descamps a zalétávací pilot Robineau potřebovali utéct z Ruska
- kvůli nedostatku motorů Hispano a počátku revoluce nebyl stavěn v sérii
- zatímco byl dozdoben dámami v plážovém úboru na křídlech a dvouhlavou orlicí nesoucí vlajky Dohodových zemí na trupu, v září 1917 kapitán na něm N. A. Makarov podnikl pokus o přelet spojeneckými zeměmi do Paříže, havaroval ale v Rumunsku
-
Zdroje:
Sources:
Маслов, Михаил. Русские самолеты 1914-1917. Цейхгауз, Москва 2006. ISBN 5-9771-0005-1.
Green, W.; Swanborough, G. Encyklopedie stíhacích letounů. Svojtka & Co., Praha 2002. ISBN 80-7237-341-2.
xn--80aafy5bs.xn--p1ai
URL : https://www.valka.cz/Anatra-DI-Anadis-t195623#563156 Verze : 0
flyingmachines.ru

Anatra DI Anadis -


URL : https://www.valka.cz/Anatra-DI-Anadis-t195623#563157 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více