Rozpočet tohoto webu pro rok 2019 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 64.741,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 333 příspěvků vloženo, 1274 editováno a 352 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Heinkel He 111 H-22

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Heinkel He 111 H-22 Heinkel He 111 H-22
    Originální název:
    Original Name:
    Heinkel He 111 H-22
    Kategorie:
    Category:
    bombardovací letoun bomber aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1943-DD.MM.1944 Ernst Heinkel AG (?), Rostock-Marienehe (?) /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1943-DD.MM.1944
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    80+
    přestavba z He 111 H-16 a He 111 H-20 / rebuilt of He 111 H-16 and He 111 H-20
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.01.1938 (prototyp / prototype He 111 V19)
    Osádka:
    Crew:
    5
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    ? kg ? lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    22,60 m 74ft 1,75in
    Délka:
    Length:
    16,40 m 53ft 9,66in
    Výška:
    Height:
    4,00 m 13ft 1,47in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    87,60 m2 942.92 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Jumo 211 F-2
    - invertní vidlicový
    - počet válců: 12
    - vzletový výkon: 986 kW (1340 PS)
    Jumo 211 F-2
    - inverted V-design
    - number of cylinders: 12
    - take-off power output: 1322 hp
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    ? m ? ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    hmotnost pum: - kg (1x Fi 103 A-1 [V1])

    obranná výzbroj: 1x MG 131, 1x MG 81 Z, 4x MG 15
    bomb load: - lb (1x Fi 103 A-1 [V1])

    defensive armament: 1x MG 131, 1x MG 81 Z, 4x MG 15
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Griehl, M.: Heinkel He 111 H Varianten, Flugzeug Profile 18
    Punka, G.: Heinkel He 111 in Action, Squadron-Signal Publucations, 2002
    Michulec, R.: Heinkel He 111, AJ-Press, 1993
    Stachura, P., Zazvonil, J., Haladěj, D.: Heinkel He 111, Modelpres, 1994
    http://de.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_111
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/20082#381867Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Heinkel He 111 H-22


    Na konci roku 1943 byla zničena většina odpalovacích ramp německých létajících bomb V-1. Proto byly v Peenemünde zahájeny testy náhradního způsobu odpalování, z nosného letounu. Kvůli tomu bylo na výrobní lince upraveno několik strojů Heinkel He 111 H-21, které dostaly pod křídlo mezi pravý motor a trup závěsník pro jednu létající pumu. Tato verze dostala označení H-22 a do této podoby byly přestavěny také některé stroje H-16 a H-20 v servisních závodech. Po testech byly stroje předány KG 53, která je od července 1944 používala k nočnímu odpalování V-1 na Británii, přičemž se odehrálo přes 1200 odpalů. H-22 byly používány také pro testy raket Fritz X nebo různých klouzavých torpéd.




    Zdroj:
    http://www.airwar.ru/enc/bww2/he111h.html
    www.eads.net
    modelingmadness.com
    www.historyofwar.org
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/20082#251050Verze : 1
    MOD
    Avatar
    He 111 H-22 zobrazený při vypuštění létající bomby V1 (Fi 103).


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/20082#412725Verze : 0
    MOD
    Avatar
    He111 H-22 zachycený při odhozu V1 (Fi 103 A-1).


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/20082#75495Verze : 0
    MOD
    Avatar
    He 111 H-22 (5K+GA) patřící ke Stab/KG 3 před vzletem na operační let, léto 1944.


    Zdroj: viz výše


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/20082#381871Verze : 0
    MOD
    Avatar

    Citace - Aubi :

    Kvůli tomu bylo na výrobní lince upraveno několik strojů Heinkel He 111 H-21, které dostaly pod křídlo mezi pravý motor a trup závěsník pro jednu létající pumu.

    Tento snímok dokazuje, že He 111 H-22 mohli niesť strely V-1 aj na závesníku umiestnenom medzi ľavým motorom a trupom.


    http://histomil.com



    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/20082#536855Verze : 3
    MOD