Rozpočet tohoto webu pro rok 2019 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 64.741,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 395 příspěvků vloženo, 1505 editováno a 410 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Mil Mi-40

Mil Mi-40

Миль Ми-40

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Mil Mi-40 Mil Mi-40
    Originální název:
    Original Name:
    Миль Ми-40
    Kategorie:
    Category:
    transportní vrtulník cargo helicopter
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1984-DD.MM.199R Moskevský vrtulníkový závod M. L. Mila, Ljubercy /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1984-DD.MM.199R práce na projektu / project work
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    0
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Uspořádání rotorů:
    Rotor Configuration:
    hlavní a vyrovnávací rotor main and antitorque rotor
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného vrtulníku:
    Empty Weight:
    ? kg ? lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    11100 kg 24471 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    11900 kg 26235 lb
    Délka s otáčejícími se rotory:
    Length with Rotors Turning:
    ? m ?
    Délka trupu:
    Fuselage Length:
    16,00 m 52 ft 5 ⅞ in
    Šířka trupu:
    Fuselage Width:
    ? m ?
    Celková výška:
    Overall Height:
    4,60 m 15 ft 1 ⅛ in
    Průměr hlavního rotoru:
    Main Rotor Diameter:
    17,20 m 56 ft 5 ⅛ in
    Průměr vyrovnávacího rotoru:
    Tail Rotor Diameter:
    ? m ?
    Plocha disku hlavního rotoru:
    Main Rotor Disc Area:
    232,35 m2 2500.99 ft2
    Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
    Tail Rotor Disc Area:
    ? m2 ? ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    turbohřídelový turboshaft
    Počet motorů:
    Number of engines:
    2
    Typ:
    Type:
    neznámý motor o výkonu 1765 kW/2400 k unknown engine of 2367 shp
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    314 km/h v ? m 195 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    260 km/h v ? m 162 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Statický dostup:
    Static Ceiling:
    3300 m 10827 ft
    Dynamický dostup:
    Dynamic Ceiling:
    5550 m 18209 ft
    Dolet:
    Range:
    400 km 249 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    960 km 597 mi
    Přepravní kapacita:
    Transport Capacity:
    8 vojáků 8 troops
    Výzbroj a vybavení:
    Armament and Equipment:
     
    Výzbroj:
    Armament:
    1x pohyblivý kanon ráže 23 mm v přídi
    1x pohyblivý kulomet ráže 12,7 mm v zádi
    1x flexible 23 mm cannon in the nose
    1x flexible 12.7 mm machine gun under the tail boom
    Vybavení:
    Equipment:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Якубович, Николай. Боевые вертолеты СССР и России. Эксмо, Москва 2013. ISBN: 978-5-699-61542-2.
    Михеев, В. Р. Московский вертолётный завод имени М. Л. Миля. Москва 2007. ISBN 5-98734-003-9.
    www.aviastar.org
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/2072#616080Verze : 0
    MOD
    Avatar
    ...


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/2072#59634Verze : 0
    Avatar
    Mil Mi-40 je projekt nového útočného transportního vrtulníku pro letectvo SSSR. Vývoj projektu začal v roce 1984 a jde prakticky o transportní přestavbu bitevního vrtulníku Mil Mi-28. Oproti němu neměl mít nový vrtulník možnost nosit protitankové řízené střely Vichr ale podtrupový kanon měl být společně s možností nosit a používat neřízené rakety v raketových blocích zachován. Při konstrukci byl stávající trup vrtulníku Mi-28 rozšířen na dvojnásobnou šířku (posádka seděla vedle sebe) a za pilotní kabinu byla vestavěna pasažérská kabina pro 8-10 plně vyzbrojených vojáků. Trup letounu měl být chráněn integrálním keramicko titanovým pancířem. Po finančních škrtech byl ale vývoj a stavba prototypu v roce 1986 zcela zastaven.


    Zdroje:


    avia.russian.ee


    Archiv autora
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/2072#176817Verze : 0