Sikorsky SH-34G Seabat

Sikorsky HSS-1 Seabat
     
Název:
Name:
Sikorsky HSS-1 Seabat Sikorsky HSS-1 Seabat
Originální název:
Original Name:
Sikorsky HSS-1 Seabat
Kategorie:
Category:
protiponorkový/protilodní vrtulník helicopter for anti-submarine/anti-ship warfare
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1954-DD.MM.19RR Sikorsky Aircraft Division, United Aircraft Corp., Stratford, Connecticut
DD.MM.195R-DD.MM.195R Société Nationale des Constructions Aéronautiques du Sud-Est, Marignane
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1954-DD.MM.19RR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Sikorsky: 253
SNCASE: 37
První vzlet:
Maiden Flight:
08.03.1954 XHSS-1
20.09.1954 HSS-1
Osádka:
Crew:
2-4
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
hlavní a vyrovnávací rotor main and antitorque rotor
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
3810 kg 8400 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
5158 kg 11371 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
6033 kg 13300 lb
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
20.03 m 65ft 8,5in
Délka trupu:
Fuselage Length:
14.25 m 46ft 9in
Šířka trupu:
Fuselage Width:
? m ?
Celková výška:
Overall Height:
4.85 m 15ft 11in
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
17.07 m 56ft
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
2.9 m 9ft 6in
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
228.82 m2 2463 ft2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
6.58 m2 70.88 ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of engines:
1
Typ:
Type:
Wright R-1820-84 o vzletovém výkonu 1137 kW Wright R-1820-84, take-off power 1525 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1052 l
109,8 l pomocná nádrž
278 US gal
29 US gal auxiliary tank
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
233.4 km/h v 0 m 145 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
155.6 km/h v 0 m 96.7 mph in 0 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
9.8 m/s 1930 ft/min
Statický dostup:
Static Ceiling:
3018 m 9900 ft
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
5364 m 17600 ft
Dolet:
Range:
144.5 km 89.8 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
- -
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
2x torpédo Mk.43 MOD 1 nebo
2x mina Mk.24
2x Mk.43 MOD 1 Torpedo or
2x Mk.24 Mine
Vybavení:
Equipment:
sonar AN/AQS-4A nebo
sonar AN/AQS-4D
AN/AQS-4A sonar or
AN/AQS-4D sonar
Uživatelské státy:
User States:
















Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
www.alternatewars.com
www.alternatewars.com
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-SH-34G-Seabat-t209322#591549 Verze : 0
commons.wikimedia.org

Sikorsky SH-34G Seabat -


URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-SH-34G-Seabat-t209322#591551 Verze : 0
commons.wikimedia.org

Sikorsky SH-34G Seabat - HSS-1 Seabat protiponorkové peruti HS-6 Indians na palubě USS Kearsarge (CVS-33).

HSS-1 Seabat protiponorkové peruti HS-6 Indians na palubě USS Kearsarge (CVS-33).
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-SH-34G-Seabat-t209322#591559 Verze : 0
commons.wikimedia.org

Sikorsky SH-34G Seabat -


URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-SH-34G-Seabat-t209322#591562 Verze : 1
commons.wikimedia.org

Sikorsky SH-34G Seabat - HSS-1 vypouští tažný sonar AN/AQS-5.

HSS-1 vypouští tažný sonar AN/AQS-5.
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-SH-34G-Seabat-t209322#591565 Verze : 0
Obvyklejší označení je S-58, fotka muzeum v Bruselu.


foto vlastní
Sikorsky SH-34G Seabat -


Sikorsky SH-34G Seabat -


URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-SH-34G-Seabat-t209322#310340 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více