Sikorsky CH-3E

     
Název:
Name:
Sikorsky CH-3E Sikorsky CH-3E
Originální název:
Original Name:
Sikorsky CH-3E
Kategorie:
Category:
transportní vrtulník cargo helicopter
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1967-DD.MM.19RR Sikorsky Aircraft Division, United Aircraft Corp., Stratford, Connecticut
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1967-DD.MM.19RR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
45 + 17 konverzí CH-3C
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2-3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
hlavní a vyrovnávací rotor main and antitorque rotor
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
6012 kg 13255 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
9637 kg 21247 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
10002 kg 22050 lb
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
22.25 m 73ft
Délka trupu:
Fuselage Length:
17.45 m 57ft 3in
Šířka trupu:
Fuselage Width:
? m ?
Celková výška:
Overall Height:
5.51 m 18ft 1in
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
18.9 m 62ft
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
3.15 m 10ft 4in
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
280.48 m2 3019.07 ft2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
7.79 m2 83.86 ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
turbohřídelový turboshaft
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
General Electric T58-GE-5 o výkonu 1119 kW General Electric T58-GE-5, power 1500 shp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
2430 l 642 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
260.7 km/h v 0 m 162 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
231.7 km/h v ? m 144 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
6.7 m/s 1310 ft/min
Statický dostup:
Static Ceiling:
1250 1) m 41001) ft
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
3383 m 11100 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
748.3 km 465 mi
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
25-30 vojáků nebo
15 nosítek


2270 kg nákladu vevnitř
3625 kg podvěšeného nákladu
25-30 troops or
15 stretchers


5000 lb of cargo internally
8000 lb of cargo externally
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
- -
Vybavení:
Equipment:
- -
Uživatelské státy:
User States:


Poznámka:
Note:
1) IGO 1) IGO
Zdroje:
Sources:
Taylor, John W. R. Jane's All the World's Aircraft 1973-74. McGraw-Hill Book, New York 1973. ISBN: 07-032021-7.
Taylor, John W. R. Jane's All the World's Aircraft 1975-76. Macdonald and Jane's, London 1975.
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-CH-3E-t209513#591926 Verze : 0
commons.wikimedia.org

Sikorsky CH-3E - CH-3E z 1550. výcvikového křídla bojových osádek na hladině jezera Elephant Butte, Nové Mexiko, během cvičení Chili Flag 90.

CH-3E z 1550. výcvikového křídla bojových osádek na hladině jezera Elephant Butte, Nové Mexiko, během cvičení Chili Flag '90.
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-CH-3E-t209513#591927 Verze : 0
commons.wikimedia.org

Sikorsky CH-3E -


URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-CH-3E-t209513#591929 Verze : 0
commons.wikimedia.org

Sikorsky CH-3E - CH-3E po přistání na palubě lodi USS Mount Hood (AE-29) během záchranných akcí u převráceného filipínského eskortního torpédoborce Datu Kalantiaw (ex-USS Booth (DE-170)).

CH-3E po přistání na palubě lodi USS Mount Hood (AE-29) během záchranných akcí u převráceného filipínského eskortního torpédoborce Datu Kalantiaw (ex-USS Booth (DE-170)).
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-CH-3E-t209513#591930 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více