Aérospatiale AS 565AA Panther

Aérospatiale AS 365K Dauphin 2
     
Název:
Name:
Aérospatiale AS 565AA Panther Aérospatiale AS 565AA Panther
Originální název:
Original Name:
Aérospatiale AS 565AA Panther
Kategorie:
Category:
víceúčelový vrtulník utility helicopter
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1989-DD.MM.199R Société Nationale Industrielle Aérospatiale, Marignane
DD.MM.199R-DD.MM.199R Eurocopter France SA, Marignane
DD.MM.198R-DD.MM.199R Hélicopteros do Brasil SA, Itajubá, Minas Gerais
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1989-DD.MM.199R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Marignane: 26
Itajubá: 10
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
fenestron fenestron
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
2255 kg 4971 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
4250 kg 9370 lb
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
13,73 m 45ft 0,54in
Délka trupu:
Fuselage Length:
12,11 m 39ft 8,76in
Šířka trupu:
Fuselage Width:
1,90 m 6ft 2,79in
Celková výška:
Overall Height:
4,06 m 13ft 3,84in
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
11,94 m 39ft 2,07in
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
1,10 m 3ft 7,31in
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
111,97 m2 1205.24 ft2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
0,95 m2 10.23 ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
turbohřídelový turboshaft
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
Turboméca Arriel 1M1 o výkonu 559 kW/760 k Turboméca Arriel 1M1, power 750 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1135 l
460 l přeletová nádrž
180 l v pomocných nádržích
250 Imp gal / 300 US gal
101 Imp gal / 121 US gal ferry tank
40 Imp gal / 48 US gal in auxiliary tanks
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
2961) km/h v ? m 183.91) mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
230 km/h v ? m 142.9 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
7 m/s 1378 ft/min
Statický dostup:
Static Ceiling:
1850 m 6070 ft
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
650 km 403.9 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
875 km 543.7 mi
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
8-10 cestujících


1600 kg podvěšeného nákladu
8-10 passengers


3527 lb of cargo externally
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
2x pouzdro s kanonem GIAT M621 ráže 20 mm
2x 22 raket Thomson-Brandt ráže 68 mm
2x raketnice M159 s 19 raketami ráže 70 mm
...
2x pod with GIAT M621 20 mm cannon
2x 22 Thomson-Brandt 68 mm rockets
2x M159 pod for 19 2.75 in rockets
...
Vybavení:
Equipment:
? ?
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
1) VNE 1) VNE
Zdroje:
Sources:
Lambert, Mark. Jane's All the World's Aircraft 1991-1992. Jane's Information Group, Coulsdon 1991. ISBN 0-7106-0965-5.
www.brasilemdefesa.com
https://www.helis.com/database/model/536/
http://www.rotorspot.nl/product/as365n.php
URL : https://www.valka.cz/Aerospatiale-AS-565AA-Panther-t216105#606677 Verze : 0
www.brasilemdefesa.com

Aérospatiale AS 565AA Panther -


URL : https://www.valka.cz/Aerospatiale-AS-565AA-Panther-t216105#606678 Verze : 1
www.brasilemdefesa.com

Aérospatiale AS 565AA Panther -


URL : https://www.valka.cz/Aerospatiale-AS-565AA-Panther-t216105#606679 Verze : 1
foto
Aérospatiale AS 565AA Panther -


URL : https://www.valka.cz/Aerospatiale-AS-565AA-Panther-t216105#45968 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více