Eurocopter EC135 / EC635 - přehled verzí
Bo 108 - prototypy aerodynamicky vylepšené verze Bo 105, jeden s motory Allison 250-C20R, druhý Turboméca Arrius.
EC135 T1 - první sériová varianta, lehký víceúčelový dvoumotorový vrtulník odvozený od Bo 108, fenestron místo ocasního rotoru, motory Arrius 2B/2B1/2B1A; cca 150 ks.
EC135 T2 - motory Arrius 2B2; cca 125 ks.
EC135 T2+ - modernizace s motory Arrius 2B2 o vyšším výkonu díky modernizovanému systému FADEC a vyšší vzletovou hmotností. Cca 260 ks.
EC135 T2i - marketingové jméno pro EC135 T2+ (podle jiných zdrojů označení pro EC135 T upravené na standard T2+).
EC135 T2e - marketingové jméno pro EC135 T2+ se vzletovou hmotností 2950 kg místo 2910 kg.
EC135 T3 - modernizace s větším rotorem, vyšší vzletovou hmotností, motory Arrius 2B2Plus a dalšími úpravami; 100+ ks
EC135 P1 - paralelně vyráběná varianta EC135 T1 s motory Pratt & Whitney Canada PW206B; 57? ks
EC135 P2 - paralelně vyráběná varianta s motory PW206B; cca 160 ks.
EC135 P2+ - modernizace s motory PW206B2 o vyšším výkonu díky modernizovanému systému FADEC a vyšší vzletovou hmotností. Cca 400 ks.
EC135 P2i - marketingové jméno pro EC135 P2+ (podle jiných zdrojů označení pro EC135 P upravené na standard P2+).
EC135 P2e - marketingové jméno pro EC135 P2+ se vzletovou hmotností 2950 kg místo 2910 kg.
EC135 P3 - modernizace s větším rotorem, vyšší vzletovou hmotností, motory PW206B3 a dalšími úpravami; 30+ ks.
EC135 Hermès - T2+/P2+ s luxusním interiérem. 5 ks.
EC635 T1 - víceúčelová vojenská obdoba EC135 T1, motory Arrius 2B1; 4-11 ks, některé snad dodány jako T2.
EC635 T2 - obdoba EC135 T2, motory Arrius 2B2
EC635 T2+ - obdoba EC135 T2+; cca 30 včetně EC635 T2.
EC635 P2 - obdoba EC135 P2, motory PW206B2.
EC635 P2+ - obdoba EC135 P2+; 18 včetně EC635 P2.
TH-135 - označení japonských sil sebeobrany pro 15 cvičných EC135 T2+.
H135 - označení pro EC135 P3/T3 po roce 2015.
H135M - označení pro EC635 P2+/T2+ po roce 2015.