Kamov Ka-25C [kód NATO: Hormone-B]

Kamov Ka-25Ts
Камов Ка-25Ц
     
Název:
Name:
Kamov Ka-25C Kamov Ka-25Ts
Originální název:
Original Name:
Камов Ка-25Ц
Kategorie:
Category:
vrtulník včasné výstrahy/velitelské stanoviště airborne early warning/command helicopter
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1963-DD.MM.1963 Státní svazový pokusný závod č. 938, Ljubercy /
DD.MM.1965-DD.MM.1972 Ulan-Udenský strojírenský závod, Ulan-Ude /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1963-DD.MM.1972
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Ljubercy: 1
Ulan-Ude: 50
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1963 DC-02
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
souosé rotory twin coaxial rotors
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
6670 kg 14705 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
7150 kg 15763 lb
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
15,74 m 51 ft 7 ¾ in
Délka trupu:
Fuselage Length:
10,00 m 32 ft 9 ¾ in
Šířka trupu:
Fuselage Width:
3,76 m 12 ft 4 in
Celková výška:
Overall Height:
5,35 m 17 ft 6 ⅝ in
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
15,74 m 51 ft 7 ¾ in
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
- m -
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
389,16 m2 4188.88 ft2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
- m2 - ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
turbohřídelový turboshaft
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
Glušenkov GTD-3F o výkonu 662 kW/ 900 k, později
Glušenkov GTD-3M o výkonu 809 kW/1100 k
Glushenkov GTD-3F, power 888 shp, later
Glushenkov GTD-3M, power 1085 shp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1705 kg 3759 lb
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
205 km/h v ? m 127 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
170 km/h v ? m 106 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Statický dostup:
Static Ceiling:
? m ? ft
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
3500 m 11483 ft
Dolet:
Range:
700 km 435 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
- -
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
4x OMAB-25-8H/OMAB-25-12D 4x OMAB-25-8H/OMAB-25-12D
Vybavení:
Equipment:
radar Uspech-2A Uspekh-2A radar
Uživatelské státy:
User States:




Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Роман, Валерий Д. Ка-25 - длинная рука адмирала Горшкова, Авиация и Время 1996/06.
OKB N. I. Kamova
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-25C-kod-NATO-Hormone-B-t217542#610246 Verze : 0
foto
Kamov Ka-25C [kód NATO: Hormone-B]  -


URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-25C-kod-NATO-Hormone-B-t217542#18101 Verze : 0
OTH verze Ka-25 C sklápěla za letu podvozkové nohy aby nepřekážely ve "výhledu" radaru Shocked
Kamov Ka-25C [kód NATO: Hormone-B]  -


URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-25C-kod-NATO-Hormone-B-t217542#28342 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více