Kamov Ka-25K [kód NATO: Hormone]

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 379 příspěvků vloženo, 2091 editováno a 3222 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Kamov Ka-25K [kód NATO: Hormone]

Kamov Ka-25K

Камов Ка-25К

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Kamov Ka-25K Kamov Ka-25K
    Originální název:
    Original Name:
    Камов Ка-25К
    Kategorie:
    Category:
    transportní vrtulník cargo helicopter
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1967-DD.MM.1967 Uchtomský vrtulníkový závod, Ljubercy /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1967-DD.MM.1967
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1 konverze Ka-25PL
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Uspořádání rotorů:
    Rotor Configuration:
    souosé rotory twin coaxial rotors
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného vrtulníku:
    Empty Weight:
    ? kg ? lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    7100 kg 15653 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    7300 kg 16094 lb
    Délka s otáčejícími se rotory:
    Length with Rotors Turning:
    15,73 m 51 ft 7 ¼ in
    Délka trupu:
    Fuselage Length:
    9,93 m 32 ft 6 ⅞ in
    Šířka trupu:
    Fuselage Width:
    3,76 m 12 ft 4 in
    Celková výška:
    Overall Height:
    5,35 m 17 ft 6 ⅝ in
    Průměr hlavního rotoru:
    Main Rotor Diameter:
    15,73 m 51 ft 7 ¼ in
    Průměr vyrovnávacího rotoru:
    Tail Rotor Diameter:
    - m -
    Plocha disku hlavního rotoru:
    Main Rotor Disc Area:
    389,16 m2 4188.88 ft2
    Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
    Tail Rotor Disc Area:
    - m2 - ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    turbohřídelový turboshaft
    Počet motorů:
    Number of engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Glušenkov GTD-3F o výkonu 662 kW/ 900 k Glushenkov GTD-3F, power 888 shp
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    220 km/h v ? m 137 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    195 km/h v ? m 121 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Statický dostup:
    Static Ceiling:
    500 m 1640 ft
    Dynamický dostup:
    Dynamic Ceiling:
    3800 m 12467 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    650 km 404 mi
    Přepravní kapacita:
    Transport Capacity:
    2000 kg podvěšeného základu 4409 lb of cargo externally
    Výzbroj a vybavení:
    Armament and Equipment:
     
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Vybavení:
    Equipment:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - prototyp létajícího jeřábu, z politických důvodů nezaveden do sériové výroby - prototype of flying crane, its serial production was not started because of political reasons
    Zdroje:
    Sources:
    Роман, Валерий Д. Ка-25 - длинная рука адмирала Горшкова, Авиация и Время 1996/06.
    OKB N. I. Kamova
    ruslet.webnode.cz
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/217543#4960Verze : 1
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/ch/ka25k.html





    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/217543#610247Verze : 0
    MOD