Mikojan-Gurevič MiG-25BM [kód NATO: Foxbat-F]

Mikoyan-Gurevich MiG-25BM
Микоян-Гуревич МиГ-25БМ
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič MiG-25BM Mikoyan-Gurevich MiG-25BM
Originální název:
Original Name:
Микоян и Гуревич МиГ-25БМ
Kategorie:
Category:
jiná kategorie other category
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1982-DD.MM.1985 Gorkovský letecký závod Ordžonikidzeho, Gorkij /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1982-DD.MM.1985
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
40
První vzlet:
Maiden Flight:
27.01.1970 (prototyp "rudá 408" / prototype "Red 408")
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
20600 kg 45415 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
37000 kg 81571 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
41200 kg 90830 lb
Rozpětí:
Wingspan:
13,42 m 44ft 0,35in
Délka:
Length:
22,27 m 73ft 0,76in
Výška:
Height:
6,50 m 21ft 3,9in
Plocha křídla:
Wing Area:
62,40 m2 671.67 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
R-15BD-300 (Р-15БД-300)
- maximální tah bez přídavného spalování: 86,3 kN
- maximální tah s přídavným spalováním: 109,8 kN
R-15BD-300 (Р-15БД-300)
- maximum thrust, dry: 19401 lbf
- maximum thrust, afterburning: 24684 lbf
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
3000 km/h v 13000 m 1864 mph in 42651 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
2345 km/h v 13000 (?) m 1457.1 mph in 42651 (?) ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
23000 m 75459 ft
Dolet:
Range:
1865 1) km 1865 1) mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
3200 2) km 1988 2) mi
Výzbroj:
Armament:
maximální hmotnost výzbroje 5000 kg na 4 závěsnících


výzbroj:
2x-4x Ch-58U


4x-8x FAB-250M-62
10x FAB-500M-62 / FAB-500M-62T


2x-4x R-60M
maximum armament weight of 11023 lb on 4 hardpoints


armament:
2x-4x Ch-58U


4x-8x FAB-250M-62
10x FAB-500M-62 / FAB-500M-62T


2x-4x R-60M
Uživatelské státy:
User States:




Poznámka:
Note:
kódové označení NATO: Foxbat-F


1) akční rádius (podzvuková rychlost)
2) maximální přeletová vzdálenost
NATO reporting name: Foxbat-F


1) combat radius (subsonic speed)
2) ferry range
Zdroje:
Sources:
Gordon, Y., Komissarov, D.: Mikoyan MiG-25 Foxbat: Guardian of Soviet Borders, Ian Allan, 2007
http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig25bm.html
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-25BM-kod-NATO-Foxbat-F-t23951#89222 Verze : 0
Letoun pro umlčování nepřátelské PVO typu MiG-25BM ("bílá 37") z výzbroje 931. samostatného průzkumného leteckého pluku (16. letecká armáda), pravděpodobně základna Werneuchen (NDR).



Mikoyan MiG-25BM Side view by Basil Zolotov
Mikojan-Gurevič MiG-25BM [kód NATO: Foxbat-F] - Source : http://basilzolotov.com

Source : http://basilzolotov.com
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-25BM-kod-NATO-Foxbat-F-t23951#370320 Verze : 3
MiG-25BM ("bílá 37") z výzbroje 931. samostatného průzkumného leteckého pluku (16. letecká armáda), pravděpodobně základna Werneuchen (NDR).
Mikojan-Gurevič MiG-25BM [kód NATO: Foxbat-F] - (autor neznámý, via Internet)

(autor neznámý, via Internet)
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-25BM-kod-NATO-Foxbat-F-t23951#370322 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více