Sikorsky CH-53G

Sikorsky CH-53GS
     
Název:
Name:
Sikorsky CH-53G Sikorsky CH-53G
Originální název:
Original Name:
Sikorsky CH-53G
Kategorie:
Category:
transportní vrtulník cargo helicopter
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1969-DD.MM.1969 Sikorsky Aircraft Division, United Aircraft Corp., Stratford, Connecticut
DD.MM.1971-DD.MM.1975 Vereinigte Flugtechnische Werke-Fokker GmbH, Speyer /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1969-DD.MM.1975
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Sikorsky: 2
VFW-Fokker: 110
První vzlet:
Maiden Flight:
11.10.1971 VFW-Fokker CH-53G
Osádka:
Crew:
4
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
hlavní a vyrovnávací rotor main and antitorque rotor
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
12650 kg 27888 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
16964 kg 37400 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
19051 kg 42000 lb
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
26.87 m 88ft 2in
Délka trupu:
Fuselage Length:
20.47 m 67ft 2in
Šířka trupu:
Fuselage Width:
2.69 m 8ft 10in
Celková výška:
Overall Height:
7.59 m 24ft 11in
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
22.02 m 72ft 3in
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
6.1 m 20ft
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
380.88 m2 4099.8 ft2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
29.25 m2 314.83 ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
turbohřídelový turboshaft
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
CH-53G: General Electric T64-GE-6 o výkonu 2125 kW
CH-53GS: General Electric T64-GE-100 o výkonu 2927 kW, později
General Electric T64-GE-100 o výkonu 3229 kW
CH-53G: General Electric T64-GE-6, power 2850 shp
CH-53GS: General Electric T64-GE-100, power 3925 shp, later
General Electric T64-GE-100, power 4330 shp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1987 l 525 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
294.5 km/h v ? m 183 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
214 km/h v ? m 133 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
11 m/s 2164 ft/min
Statický dostup:
Static Ceiling:
1999 m 6560 ft
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
2749 m 9020 ft
Dolet:
Range:
175.4 1) km 1091) mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
880 km 546.8 mi
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
36 vojáků


5897 kg nákladu
9072 kg podvěšeného nákladu
36 troops


13000 lb internally
20000 lb externally
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
2x kulomet MG 3 ráže 7,62 mm nebo M3M ráže 12,7 mm ve dveřích
1x kulomet M3M ráže 12,7 mm na nákladní rampě
2x door-mounted MG 3 7.62 mm or M3M 0.50 in machine gun
1x cargo ramp-mounted M3M 0.50 in machine gun
Vybavení:
Equipment:
- -
Uživatelské státy:
User States:


Poznámka:
Note:
1) CH-53GS: 650 km

- licenční verze CH-53D
1) CH-53GS: 404 mi

- lincence-build CH-53D
Zdroje:
Sources:
Taylor, John W. R. Jane's All the World's Aircraft 1975-76. Macdonald and Jane's, London 1975.
www.luftwaffe.de
www.bredow-web.de
www.flugzeuginfo.net
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-CH-53G-t24000#592355 Verze : 0
Německé CH-53GS v Afghánistánu
Sikorsky CH-53G - (Bundeswehr)

(Bundeswehr)
Sikorsky CH-53G - (Bundeswehr)

(Bundeswehr)
Sikorsky CH-53G - (Bundeswehr)

(Bundeswehr)
Sikorsky CH-53G - (Bundeswehr)

(Bundeswehr)
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-CH-53G-t24000#89447 Verze : 0
..........
Sikorsky CH-53G -


Sikorsky CH-53G -


Sikorsky CH-53G -


Sikorsky CH-53G -


URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-CH-53G-t24000#136578 Verze : 0
..........
Sikorsky CH-53G -


Sikorsky CH-53G -


Sikorsky CH-53G -


Sikorsky CH-53G -


URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-CH-53G-t24000#136579 Verze : 0
CH-53G (84+18)
12.06.2010, ILA 2010
Sikorsky CH-53G - vlastní foto

vlastní foto
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-CH-53G-t24000#362581 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více