Heinkel He 50

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 360 příspěvků vloženo, 1960 editováno a 254 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Heinkel He 50

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Heinkel He 50 A Heinkel He 50 A
    Originální název:
    Original Name:
    Heinkel He 50 A
    Kategorie:
    Category:
    bombardovací letoun bomber aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1930-DD.MM.193R Ernst Heinkel Flugzeugwerke AG, Warnemünde /
    DD.MM.1935-DD.MM.193R Bayerische Flugzeugwerke AG, Augsburg /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1930-DD.MM.193R
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    Heinkel:
    60 He 50 A
    12 He 50 B


    BFW:
    35 He 50 A
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1933 He 50 A
    Osádka:
    Crew:
    1-2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1600 kg 3527 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    2620 kg 5776 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    11,50 m 37ft 8,75in
    Délka:
    Length:
    9,60 m 31ft 5,94in
    Výška:
    Height:
    4,40 m 14ft 5,22in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    34,80 m2 374.58 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    75,10 kg/m2 15.38 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Siemens SAM 22 B o vzletovém výkonu 441 kW/600 k
    třílistá kovová vrtule
    Siemens SAM 22 B, take-off power 592 hp
    three-bladed metal propeler
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    300 l 66 Imp gal / 79 US gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    235 km/h v 800 m 146 mph in 2625 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    190 km/h v 800 m 118.1 mph in 2625 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    16 min do 4000 m 16 min to 13123 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    6400 m 20997 ft
    Dolet:
    Range:
    525 km 326.2 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    650 km 403.9 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x pevný kulomet MG-17 ráže 7,92 mm
    1x pohyblivý kulomet MG-15 ráže 7,92 mm


    250kg puma (500 kg jako jednomístný)
    1x fixed 7,92 mm MG-17 machine gun
    1x flexible 7,92 mm MG-15 machine gun


    551 lb bomb (1102 lb as single seater)
    Uživatelské státy:
    User States:


    Poznámka:
    Note:
    první německou jednotkou, která měla ve své
    výzbroji tyto letouny byla Fliegergruppe Schwerin v říjnu 1935
    Tyto stroje byly vzorem pro výrobu japonských D1A1.
    First unit equipped with these planes was Fliegergruppe Schwerin.
    Japanese D1A1 was inspired by this plane.
    Zdroje:
    Sources:
    Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1919 - 1934, Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
    Nowarra, Heinz. Die deutsche Luftrüstung 1933 - 1945 Band 2: Flugzeugtypen Erla - Heinkel. Bernard & Graefe Verlag, Koblenz 1993. ISBN 3-7637-5466-0.
    Heinkel - Chronik und Typenblätter der Firma Heinkel-Flugzeugbau. Aviatik Verlag Peter Pletschacher, Planegg 1989. ISBN 3-925505-08-3.
    www.historyofwar.org
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/29021#109674Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Heinkel He 50

    Na začátku roku 1931 japonské vojenské námořnictvo objednalo u firmy Heinkel dvoumístný střemhlavý bombardér. Podle předložených specifikací měl být letoun vyzbrojen 250kg pumou a měl být vybaven kolovým podvozkem nebo plováky.

    První prototyp He 50aW v plovákové verzi byl dokončen na podzim 1931. Stroj byl poháněn motorem Junkers L-5 o výkonu 390k. Letové zkoušky ukázaly, že letounu chybí výkon. Další prototyp, již s kolový podvozkem, He 50aL byl vybaven motorem Siemens Jupiter VI o výkonu 490 k. Po odstranění drobných nedostatků se další prototyp He 50b stal vzorem silně modifikované série vyrobené v Japonsku jako Ajči D1A. Zaslaný vzorový stroj byl označen He 66 a šlo přímo o prototyp He 50b.

    Také Čína objednala v roce 1934 dvanáct strojů tohoto typu. Letadla pro Čínu měla být označena He 66b či He 66BCh a snad měla mít motory Siemens SAM 22B. Žádné z nich se ale stejně do Číny nedostalo, byly místo toho převzaty Luftwaffe jako He 50 B. Informace o dodávce dalších 12 strojů v roce 1936 jsou také nepodložené.

    Počátkem roku 1932 firma Heinkel nabídla RLM letoun He 50aL, který vzbudil velký zájem Luftwaffe. K provozním zkouškám byly proto objednány tři stroje a již na jaře byly předány německému letectvu. Letouny poháněl motor Siemens SAM 22B o výkonu 600 k. Letadla byla hodnocena kladně a Luftwaffe objednala 60 strojů. He 50 se v prvoliniových jednotkách udržely velice krátce, neboť byly brzo nahrazeny Hs 123 a Ju 87. V říjnu 1936 byl jeden He 50 odeslán do Španělska, kde byl testován na letišti Sevilla-Tablala.

    Jednomotorový dvouplošný střemhlavý bombardér smíšené konstrukce. Kostra z kovových trubek a dřeva potažená plátnem.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/29021#103547Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/spyww2/he50.html







    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/29021#186979Verze : 0
    Avatar
    Trojpohledový náčrtek He 50A
    archiv autora


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/29021#248779Verze : 0
    MOD