Rok výroby: 1941 - 1946
Motor: 6 válec, 3865 ccm, max. výkon 93ks/3100 ot/min
Max. rýchlosť: 78 km/h
Kapacita nádrže: 120l
Priemerná spotreba: 29,5l/100km
Dĺžka: 5,65m Šírka: 2,2m Výška: 2,8m Rázvor: 3,68m Svetlosť: 0,25m
Hmotnosť: 3,52t
Výroba dala údajne 167 373 ks (spolu s verziou G 7117)
V rámci Lend-Lease (zmluva o pôžičke a prenájme) bolo 60 000 (asi to nebude presné číslo) kusov dodaných do ZSSR. Tu slúžili aj ako nosiče raketometov BM-8-48 a BM-13-16 až do apríla 1943, keď ich začali nahrádzať Studebackery US-6. Zrejme však v tejto úlohe vydržali do konca vojny. Ak niekto bude vedieť doplniť alebo upraviť údaje, budem rád.
Múzeum dopravy Bratislava
Motor: 6 válec, 3865 ccm, max. výkon 93ks/3100 ot/min
Max. rýchlosť: 78 km/h
Kapacita nádrže: 120l
Priemerná spotreba: 29,5l/100km
Dĺžka: 5,65m Šírka: 2,2m Výška: 2,8m Rázvor: 3,68m Svetlosť: 0,25m
Hmotnosť: 3,52t
Výroba dala údajne 167 373 ks (spolu s verziou G 7117)
V rámci Lend-Lease (zmluva o pôžičke a prenájme) bolo 60 000 (asi to nebude presné číslo) kusov dodaných do ZSSR. Tu slúžili aj ako nosiče raketometov BM-8-48 a BM-13-16 až do apríla 1943, keď ich začali nahrádzať Studebackery US-6. Zrejme však v tejto úlohe vydržali do konca vojny. Ak niekto bude vedieť doplniť alebo upraviť údaje, budem rád.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Múzeum dopravy Bratislava