Název: Name: | Micubiši K7M1 | Mitsubishi K7M1 |
Originální název: Original Name: | 十一試機上作業練習機 | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | trainer aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1938-DD.MM.1938 Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., Nagoya | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1938-DD.MM.1938 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1938 | |
Osádka: Crew: | 2 + 7 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2550 kg | 5622 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3800 kg | 8378 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 20,000 m | 65ft 7,39in |
Délka: Length: | 13,260 m | 43ft 6,04in |
Výška: Height: | 3,460 m | 11ft 4,21in |
Plocha křídla: Wing Area: | 50,30 m2 | 541.42 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 75,55 kg/m2 | 15.47 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Gasuden GK2 Tempu 11 (Ha-22-11) vzduchem chlazené hvězicové devítiválce o vzletovém výkonu 250 kW (340 k), nominální výkon 221 kW (300 k) v h= 0 m Vrtule čtyřlisté dřevěné s pevným úhlem náběhu o průměru 2 200 mm | Gasuden GK2 Tempu 11 (Ha-22-11) nine-cilinder air-cooled radial engine rated 335 hp at take-off and 296 hp at sea level, driving a four-blade fixed-pitch wooden propellers of 7 ft 2.61 in diameter. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 490 l | 107.8 UK gallons |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 259 km/h v 0 m | 160.9 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 180 km/h v 1000 m | 111.8 mph in 3281 ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 14,83 min do 3000 m | 14,83 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 5800 m | 19029 ft |
Dolet: Range: | 926 km | 575.4 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý zdvojený kulomet Type 92 ráže 7,7 mm ve hřbetním střelišti. Pumový náklad do 90 kg (3x 30 kg) | One flexible twin 0,303 in Type 92 machine-guns in dorsal turret. Bombs: up to 198lb. |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | 11机 十一試機上作業練習機 / Džu-iči Ši-Ki-Džó sagyó renšú-ki / Námořní experimentální letoun pro výcvik osádek 11-Ši | 11机 十一試機上作業練習機 / Jū-ichi Shi-Ki-jō sagyō renshū-ki / Navy Experimental 11-Shi Crew Trainer |
Zdroje: Sources: | Shigeru Nohara, The Xplanes of Imperial Japanese Army & Navy 1924-45, Green Arrow, Japan rok 2000 Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski: Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, tiel 2., Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05 L+K 22/1989, Letadla 1939 - 45 http://www.samoloty.ow.pl/str068.htm archiv autora |