Jokosuka D5Y1 Myojo Kai

Yokosuka D5Y1 Myōjō-Kai / 空技廠 D5Y1「明星改」(练习用爆机击)
     
Název:
Name:
Jokosuka D5Y1 Myojo Kai Yokosuka D5Y1 Myōjō-Kai
Originální název:
Original Name:
空技廠 D5Y1「明星改」(练习用爆机击)
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1945-DD.MM.1945 1. Naval Technical Workshop, Yokosuka /
Období výroby:
Production Period:
DD.06.1945-DD.08.1945
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 (nedokončený / Prototype not complete)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3050 kg 6724 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4630 kg 10207 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
14,000 m 45ft 11,17in
Délka:
Length:
11,515 m 37ft 9,35in
Výška:
Height:
4,185 m 13ft 8,75in
Plocha křídla:
Wing Area:
32,80 m2 353.06 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
141,159 kg/m2 28.91 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Micubiši MK8P Kinsei 62 o vzletovém výkonu 1 147 kW (1 560 k), 986 kW (1 340 k) v h= 2 400 m, 875 kW (1 190 k) v h= 5 800 m
Vrtule: trojlistá kovová s konstantní rychlostí otáček o průměru 3 000 mm

3x raketový motor na tuhé palivo pro urychlení závěrečné fáze letu, nebo pro zkrácení vzletu z palub malých letadlových lodí
Mitsubishi MK8P Kinsei 62 fourteen-cylinder air-cooled radial engine rated at 1,539 hp for take-off, 1,322 hp at 6,900 ft and 1,174 hp at 19,030 ft,
driving a three-blade constant-speed metal propeller of 9ft 10,11in diameter


Three RATO units, these units could either be used for take-off of small carriers, or to boost the final speed attack for the target.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1 000 l 220 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
470 km/h v 5000 m 292 mph in 16404 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
295 km/h v 2910 m 183.3 mph in 9547 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
11,75 min do 6000 m 11,75 min to 19685 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
9250 m 30348 ft
Dolet:
Range:
1470 km 913.4 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
1580 km 981.8 mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kanón Type 99 Model 1 ráže 20 mm

Pevně zavěšená puma o hmotnosti 800 kg.
Two fixed forward-firing 0.79 inch Type 99 Model 1 cannons in the engine cowling.

Bomb load: 1,764 lb of bomb fixed mounted.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Speciální střemhlavý bombardér Myojo Kai
Myōjō-Kai - Večernice nebo Venuše (jap.)


- Všechny výkonové parametry jsou pouze vypočtené.
- Po startu měl být podvozek odhozen.
Special suicide attack bomber Myojo Kai
Myōjō-Kai (en: Venus Modified)


- All performances are only calculated.
- After take-off, undercarriage should be throw away.
Zdroje:
Sources:
René J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, pp. 469-471, Naval Institute Press, Annapolis Maryland, Reprinted 1990, ISBN-0-87021-313-X
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, tiel 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
http://www.combinedfleet.com/ijna/d3y.htm
www.aviarmor.net
http://www.samoloty.ow.pl/str009.htm
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Jokosuka-D5Y1-Myojo-Kai-t30085#108326 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více