RUS - Fiat-Ižorský

Фиат-Ижорский
     
Název:
Name:
Fiat-Ižorský Fiat-Izhorsk
Originální název:
Original Name:
Фиат-Ижорский
Výrobce:
Producer:
podvozek / chassis: FIAT Automobile Company, Poughkeepsie, New York
panceřování / armour: Ižorský admiralitní a mechanický závod, Kolpino /
Období výroby:
Production Period:
DD.12.1916-DD.MM.1918
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
cca 80
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1915
Osádka:
Crew:
5
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
4x2
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
? kg ? lb
Užitečné zatížení:
Payload:
? kg ? lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
5300 kg 11684 lb
Celková délka:
Overall Length:
4800 mm 15ft 8,97in
Celková šířka:
Overall Width:
1880 mm 6ft 2,01in
Celková výška:
Overall Height:
2540 mm 8ft 4in
Světlá výška:
Ground Clearance:
350 mm 1ft 1,77in
Rozvor:
Wheelbase:
3534 mm 139,13in
Rozchod:
Track:
1422 mm -
55,98in -
Brzdová soustava:
Braking System:
? ?
Elektrický systém:
Electrical System:
? ?
Pneumatiky:
Tyres:
?
Pancéřování:
Armour:
nýtované
- čelo, bok, záď - 7 mm
- strop - 4,5 mm
riveted
- front, side, rear - 0.28 in
- top - 0.18 in
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
FIAT, benzínový šestiválec o objemu 11 640 ccm, vodou chlazený, 53 kW (72 k) FIAT, gasoline, water-cooled six-cylinder, swept volume 710 cu in, 71 bhp
Převodovka:
Gearbox:
mechanická 4+1 mechanical 4+1
Spojka:
Clutch:
jednokotoučová suchá single-plate dry
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
80-100 l 17.6-22 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
65 km/h 40.4 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
35 km/h 21.7 mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
? l/100 km ? mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
140 km 87 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
100 km 62.1 mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
? ° / ? °
Svah:
Gradient:
18 ° 40 %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
0,5 m 19,7in
Brodivost:
Fording Depth:
? m ?
Výzbroj:
Armament:
2x 7,62 mm Maxim vz.1910, 6000 nábojů 2x 7,62 mm Maxim M1910, 6 000 rounds
Uživatelské státy:
User States:
(různé strany obč. války v Rusku)

(2)
(2)




(various parties in the Russian Civil War)

(2)
(2)




Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000
Kolomiec M.: Pancíře na kolech. Historie sovětského obrněného automobilu 1925—1945, Eksmo Moskva 2007
http://www.meshwar.vistcom.ru/tech/fiat-izhora.htm
http://ru.wikipedia.org/wiki/
URL : https://www.valka.cz/RUS-Fiat-Izorsky-t30639#505425 Verze : 0
V roce 1915 byl na podvozku Fiat zkonstruován v ižorském závodě obrněný automobil s kulometnou výzbrojí. Podvozky byly postaveny podle italské licence v USA a byly určeny pro Francii. Odtud se potom dostaly do Ruska.
Automobil byl jedním z nejrozšířenějších ruských obrněných automobilů za první světové a občanské války. Automobily vyrobené v roce 1915 měly střelecké věže uspořádány vedla sebe. V r. 1916 byla tato část překonstruována a věže změnily tvar a byly umístěny diagonálně.
URL : https://www.valka.cz/RUS-Fiat-Izorsky-t30639#110959 Verze : 0
...
RUS - Fiat-Ižorský -


URL : https://www.valka.cz/RUS-Fiat-Izorsky-t30639#110961 Verze : 0
...
RUS - Fiat-Ižorský -


URL : https://www.valka.cz/RUS-Fiat-Izorsky-t30639#110960 Verze : 0
...
RUS - Fiat-Ižorský -


RUS - Fiat-Ižorský -


RUS - Fiat-Ižorský -


URL : https://www.valka.cz/RUS-Fiat-Izorsky-t30639#159891 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více