RUS - Garfort-Putilov (armádní)

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 342 příspěvků vloženo, 1829 editováno a 255 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

RUS - Garfort-Putilov (armádní)

Гарфорд-Путилов (армейский)

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Garfort-Putilov (armádní) Garfort-Putilov (Army)
    Originální název:
    Original Name:
    Гарфорд-Путилов (армейский)
    Výrobce:
    Producer:
    podvozek/chassis - Garford Motor Truck Co., Elyria, Ohio
    panceřování/armour - Putilovský závod, Sankt Petěrburg /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.03.1915-DD.10.1915
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1+30
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.04.1915
    Osádka:
    Crew:
    8-9
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Náhon:
    Configuration:
    4x2
    Pohotovostní hmotnost:
    Curb Weight:
    ? kg ? lb
    Užitečné zatížení:
    Payload:
    ? kg ? lb
    Celková hmotnost:
    Gross Vehicle Weight:
    8600 kg 18960 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    5700 mm 18ft 8,4in
    Celková šířka:
    Overall Width:
    2300 mm 7ft 6,54in
    Celková výška:
    Overall Height:
    2800 mm 9ft 2,23in
    Světlá výška:
    Ground Clearance:
    300 mm 11,81in
    Rozvor:
    Wheelbase:
    ? mm ?
    Rozchod:
    Track:
    ? mm -
    ?in -
    Brzdová soustava:
    Braking System:
    mechanická mechanical
    Elektrický systém:
    Electrical System:
    12V, jednovodičový 12V
    Pneumatiky:
    Tyres:
    ?
    Pancéřování:
    Armour:
    nýtované, válcovaná ocel 6,5 mm riveted, rolled steel 0.25 in
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Typ:
    Type:
    benzínový, vzduchem chlazený čtyřválec o objemu ???? ccm, 30 k gasoline, air-cooled four-cylinder, swept volume ? cu in, 29.6 bhp
    Převodovka:
    Gearbox:
    mechanická 4+1 mechanical 4+1
    Spojka:
    Clutch:
    ? ?
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    133 l 29.26 Imp gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Rychlost na silnici:
    Road Speed:
    18 km/h 11.2 mph
    Rychlost v terénu:
    Cross-country Speed:
    ? km/h ? mph
    Spotřeba paliva:
    Fuel Consumption:
    ? l/100 km ? mi/Imp gal
    Jízdní dosah po silnici:
    Cruising Range on Road:
    120 km 74.6 mi
    Jízdní dosah v terénu:
    Cross-country Cruising Range:
    ? km ? mi
    Překonávání překážek:
    Obstacles Crossing:
     
    Nájezdový úhel přední/zadní:
    Angle of Approach/Departure:
    ° / °
    Svah:
    Gradient:
    ? ° ? %
    Boční náklon:
    Side Slope:
    ? ° ? %
    Překročivost:
    Trench Crossing:
    ? m ?
    Výstupnost:
    Vertical Obstacle:
    ? m ?
    Brodivost:
    Fording Depth:
    ? m ?
    Výzbroj:
    Armament:
    1x 76,2mm/L16,5 vz.1910, 44 nábojů
    3x 7,62mm Maxim vz.1910, 5 000 nábojů
    1x 76,2mm/L16,5 M1910, 44 rounds
    3x 7,62mm Maxim M1910, 5 000 rounds
    Uživatelské státy:
    User States:


    (5)
    (3)
    (1)
    (1)
    (1)


    (5)
    (3)
    (1)
    (1)
    (1)
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Kolomiec M.:Broněavtomobili Rossiji,
    Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000
    http://ru.wikipedia.org/wiki/
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/30861#507003Verze : 2
    MOD
    Avatar

    Garfort-Putilov (armádní)

    - Článek k tématu
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/30861#510190Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Na podzim 1914 začaly v Putilovském závodě v Petrohreadu práce na obrněném automobilu s dělostřeleckou výzbrojí. První vůz podle projektu genmjr. N. M. Filatova byl hotov 3/5/1915. Do října bylo dokončeno všech 30 plánovaných strojů.
    Automobil byl postaven na podvozku 4 tunového amerického nák. vozu Garford.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/30861#111247Verze : 0
    Avatar
    Jména obrněných automobilů Garford-Putilov v jednotlivých četách:


    5 ... “Бессмертный”
    6 ... “Сибиряк”
    12 ... “Святогор”
    14 ... “Добрыня”
    15 ... “Грозный”
    16 ... “Забайкалец”
    17 ... “Колыванец”
    18 ... “Рокот”
    19 ... “Пушкарь”
    20 ... “Громобой”
    24 ... “Граф Румянцев”
    26 ... “Чудовище”
    28 ... “Решительный”
    32 ... “Забавный”
    34 ... “Дракон”
    36 ... “Баян”
    ? ... “Михайловец”
    ? ... “Лев”


    Zajímavý je automobil 15. čety se jménem Groznyj. Byl totiž použit 4. střeleckým plukem čsl. legií jako základ stejnojmenného obrněného vlaku.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/30861#113036Verze : 0
    Avatar
    ...


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/30861#111248Verze : 0
    Avatar
    Garford-Putilov ve službách Dělnicko-rolnické rudé armády, r. 1919


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/30861#111632Verze : 0
    Avatar
    Ten nápis vlevo na spodním obrázku patří k tomu hornímu Wink
    ...tj. vozidla 20. a 26. automobilní kulometné čety




    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/30861#111639Verze : 0
    Avatar
    Vpředu Austin 1. série a vzadi Garford - vozidla 19. automobilní kulometné čety


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/30861#111957Verze : 0
    Avatar
    Garford-Putilov, Berlín 1919


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/30861#111978Verze : 0
    Avatar
    ...


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/30861#112149Verze : 0
    Avatar
    Garford-Putilov a Austin-Kegresse v polskych sluzbach


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/30861#112155Verze : 0
    Avatar
    A trocha dobové reklamy na automobil Garford...






    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/30861#112170Verze : 0
    MOD
    Avatar
    ...


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/30861#159892Verze : 0
    MOD