Micubiši Ki 57-II [Topsy]

Mitsubishi Ki-57-II / 三菱 キ57-II 一〇〇式輸送機二型
     
Název:
Name:
Micubiši Ki-57-II Mitsubishi Ki-57-II
Originální název:
Original Name:
三菱 キ57 一〇〇式输送机
Kategorie:
Category:
dopravní letoun passenger aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.05.1942-DD.01.1945 Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., Nagoya /
DD.MM.194R-DD.MM.194R Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., Daimon /
Období výroby:
Production Period:
DD.05.1942-DD.01.1945
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
306
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.05.1942
Osádka:
Crew:
4 and 11 passengers
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
5585 kg 12313 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
8173 kg 18018 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
9120 kg 20106 lb
Rozpětí:
Wingspan:
22,600 m 74ft 1,75in
Délka:
Length:
16,100 m 52ft 9,86in
Výška:
Height:
4,860 m 15ft 11,34in
Plocha křídla:
Wing Area:
70,08 m2 754.33 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
116,62 kg/m2 23.89 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
Micubiši Ha-102 o vzletovém výkonu 794 kW (1080 k), 776 kW (1055 k) v h= 2 800 m a 699 kW (950 k) v h= 5 800 m
vrtule trojlistá s konstantními otáčkami
Mitsubishi Ha-102 power 1,065 hp at take-off, 1,041 hp at 9,186 ft and 937 hp at 19,028 ft each
three-blade constant speed propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
3 135 l 690 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
470 km/h v 5800 m 292 mph in 19029 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
360 km/h v 4000 m 223.7 mph in 13123 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
5,3 m/s 1043.3 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
15,75 min do 5000 m 15,75 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
8000 m 26247 ft
Dolet:
Range:
1500 km 932.1 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
3000 km 1864.1 mi
Výzbroj:
Armament:
žádná not installed
Uživatelské státy:
User States:




Poznámka:
Note:
一〇〇式输送机 / - / Armádní dopravní letoun Type 100 Model 2
- Spojenecké kódové jméno: Topsy
- 11 přepravovaných osob a 300 kg nákladu


一〇〇式输送机 / - / Army Type 100 Transport Model 2
- Allied Codename: Topsy
- 11 passengers or paratrooper + payloads 661 lb
Zdroje:
Sources:
Rene J. Francillion Ph.D, Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, rok 1987, ISBN-13: 978-0870213137
Rene J. Francillon, The Mitsubishi Ki-21, Aircraft in Profile No. 172, Leatherhead, Surrey, UK, Profile Publications Ltd., 1967
Václav Němeček, Vojenská letadla 3 díl, druhé doplněné vydání, Naše Vojsko, Praha 1992, ISBN 80-206-0117-1
L+K 19/1983, Mitsubishi Ki-57, Letadla 1939-1945
www.century-of-flight.freeola.com
http://www.airtoaircombat.com/detail.asp?id=596
www.historyofwar.org
www.aviastar.org
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-Ki-57-II-Topsy-t31669#114115 Verze : 0
Doplním ještě dvě fotografie Mitsubishi Ki-57-II Topsy na druhém je s kapitulačními kříži. Použitá pro dopravu japonských kapitulačních delegací.
Micubiši Ki 57-II [Topsy] -


Micubiši Ki 57-II [Topsy] -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-Ki-57-II-Topsy-t31669#114119 Verze : 0
Kamuflážní schéma Topsy II
Micubiši Ki 57-II [Topsy] -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-Ki-57-II-Topsy-t31669#114117 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více