Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 521 příspěvků vloženo, 1302 editováno a 838 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

BAC TSR.2

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    BAC TSR.2 BAC TSR.2
    Originální název:
    Original Name:
    BAC TSR.2
    Kategorie:
    Category:
    bombardovací letoun bomber aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1964-DD.MM.1964 British Aircraft Corp., Weybridge
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1964-DD.MM.1964
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    21)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    27.09.1964
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    24834 kg 54750 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    36094 kg 79573 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    46947 kg 103500 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    11.63 m 37ft 14in
    Délka:
    Length:
    27.14 m 89ft 0.5in
    Výška:
    Height:
    7.24 m 23ft 9in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    65.3 m2 702.9 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    jednoproudový turbojet
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Bristol Siddeley Olympus B.Ol.22R Mk.320 o tahu 97,87 kN Bristol Siddeley Olympus B.Ol.22R Mk.320, thrust 22000 lbf
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    1850.7 1) km/h v 12192 m 11501) mph in 40000 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    76.2 m/s 15000 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    15240 m 50000 ft
    Dolet:
    Range:
    0 km (860 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    6839.7 km 4250 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2721 kg v pumovnici
    1814 kg na pylonech
    6000 lb internal load
    4000 lb external load
    Uživatelské státy:
    User States:
    ( ) ( )
    Poznámka:
    Note:
    1) 1 zalétán, 1 připraven k letu, 8 dalších v různém stádiu dokončení
    2) Mach 1.75
    1) 1 flown, 1 prepared to fly, 8 more in various stage of completion
    2) Mach 1.75
    Zdroje:
    Sources:
    www.britishaircraft.co.uk
    http://www.vectorsite.net/avtsr2.html
    http://en.wikipedia.org/wiki/BAC_TSR-2



    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/35200#380569Verze : 0
    MOD
    Avatar
    BAC TSR.2
    TSR.2 původně navrhován jako náhrada za English Electric Canberra. Momentem k jeho vzniku ve spolupráci firem English Electric a Vickers Armstrong, se stal požadavek RAF z roku 1957 na taktický útočný a průzkumný stroj, který by byl schopný operovat velkou rychlostí v co nejmenší výšce. V lednu 1959 bylo dále rozhodnuto realizovat předložený návrh. Výsledný letoun byl značným krokem kupředu v oblastech letecké konstrukce, avioniky, pohonných jednotek a dalšího vybavení. Prototyp označený XR219 27. září 1964, ovšem tento prototyp byl jediným ze 4 postavených, který skutečně létal. Zrušení programu bylo ve své době považovano za velkou chybu. Nicméně mnoho technologii, postupů a nových znalostí bylo využito ve vývoji nadzvukového dopravního Concordu.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/35200#128594Verze : 0
    Avatar
    Prototyp XR 220 je vystavený v RAF Museum v Cosforde






    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/35200#174341Verze : 0