Renard R.37

     
Název:
Name:
Renard R.37 Renard R.37
Originální název:
Original Name:
Renard R.37
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1939-DD.MM.1939 Constructions aéronautiques G. Renard, Bruxelles
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1939-DD.MM.1939
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.06.1940
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1810 kg 3990 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2460 kg 5423 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
11,640 m 38ft 2,26in
Délka:
Length:
8,400 m 27ft 6,7in
Výška:
Height:
2,900 m 9ft 6,17in
Plocha křídla:
Wing Area:
20,00 m2 215.28 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
123,50 kg/m2 25.29 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Gnome-Rhône 14N-21 vzduchem chlazený dvouhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovým výkonu 834,8 kW (1 135 k)
Vrtule třílistá stavitelná Gnome-Rhône
Gnome-Rhône 14N-21 fourteen-cylinder two-row air-cooled engine rated at 1,119 hp for take-off,
driving a three-bladed variable-pitch propeller Gnome-Rhône
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
527 km/h v 5000 m 316.9 mph in 16404 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
5,25 min do 5000 m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
11500 m ? ft
Dolet:
Range:
1000 km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
plánovaná:
4x kulomet FN-Browning ráže 7,7 mm v křídlech nebo
2x kulomet FN-Browning ráže 13,2 mm v křídlech

Pumový náklad: 8x 10kg puma
Only planned:
four fixed forward-firing 0.303in FN-Browning machine-guns in wing-mounted or
two fixed forward-firing 0.52in FN-Browning machine-guns in wing-mounted.

Bomb load: Eight 22 lb bombs
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
1939 předveden na aerosalónu v Bruselu; po obsazení továrny v červnu 1940 s ním údajně vzlétl německý pilot, netušící, že ještě nebyl zalétán; poté mizí pravděpodobně v Německu.
Výkony jsou vypočtené.
The aircraft was captured by German forces in May 1940.
Performances of the airplane are only calculated.
Zdroje:
Sources:
Hauet, André. Le chasseur Renard R.36 et ses dérivés, Le Fana de L'Aviation 1972/04.
Hauet, André. Les derniers chasseurs Renard, Avions 2006/09-10.
Němeček, Václav. Renard R.36, L+K 1993/13.
Green, W.; Swanborough, G. Encyklopedie stíhacích letounů. Svojtka & Co., Praha 2002. ISBN 80-7237-341-2.
www.fnar.be
URL : https://www.valka.cz/Renard-R-37-t35561#131503 Verze : 1
Tato fotografie je dost nepovedená, ale je to jediná, kterou jsem zatím viděl.
Renard R.37 -


URL : https://www.valka.cz/Renard-R-37-t35561#134147 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/fww2/r37.html

Renard R.37 -


Renard R.37 -


Renard R.37 -


URL : https://www.valka.cz/Renard-R-37-t35561#533792 Verze : 0
Renard R.37 skúšaný nemeckou Luftwaffe, nedatovaný snímok.


www.luftarchiv.de

Renard R.37 -


URL : https://www.valka.cz/Renard-R-37-t35561#547071 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více