Rozpočet tohoto webu pro rok 2019 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 64.741,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 318 příspěvků vloženo, 1061 editováno a 354 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Sd.Kfz.3

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Sd.Kfz. 3Sd.Kfz. 3
    Originální název:
    Original Name:
    Sd.Kfz. 3
    Výrobce:
    Producer:
    Daimler
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.RRRR-DD.MM.1927
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    20-40 (?)
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    14
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Náhon:
    Configuration:
    4x4
    Pohotovostní hmotnost:
    Curb Weight:
    ? kg ? lb
    Užitečné zatížení:
    Payload:
    ? kg ? lb
    Celková hmotnost:
    Gross Vehicle Weight:
    11650 kg 25684 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    5950 mm 19ft 6,25in
    Celková šířka:
    Overall Width:
    2200 mm 7ft 2,6in
    Celková výška:
    Overall Height:
    2725 mm 8ft 11,28in
    Světlá výška:
    Ground Clearance:
    340 mm 1ft 1,39in
    Rozvor:
    Wheelbase:
    ? mm ?
    Rozchod:
    Track:
    ? mm - ?
    Brzdová soustava:
    Braking System:
    ? ?
    Elektrický systém:
    Electrical System:
    ? ?
    Pneumatiky:
    Tyres:
    1220 x 160
    Pancéřování:
    Armour:
    Kabína posádky:


    vertikálne steny - 12mm
    sklonené steny - 8mm
    horizontálny strop - 6mm
    horizontálne dno - 4mm


    Motorová karoséria:


    vertikálne steny - 10mm
    sklonené steny - 8mm
    Crew compartment:


    vertical sides - 12mm
    sloped sides - 8mm
    horizontal deck - 6mm
    horizontal belly - 4mm


    Motor compartment:


    vertical sides - 10mm
    sloped sides - 8mm
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Typ:
    Type:
    Daimler M 1674 (štvorvalcový vodou chladený zážihový motor objemu 12 litrov s výkonom 74kW/1200 ot./min) Daimler M 1674 (V4, 12 liter gasoline, water cooled, 100HP/1200 r.p.m.)
    Převodovka:
    Gearbox:
    5+R 5+R
    Spojka:
    Clutch:
    ? ?
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    250 l 54.99 Imp gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Rychlost na silnici:
    Road Speed:
    45 km/h 28 mph
    Rychlost v terénu:
    Cross-country Speed:
    0 km/h 0 mph
    Spotřeba paliva:
    Fuel Consumption:
    ? l/100 km ? mi/Imp gal
    Jízdní dosah po silnici:
    Cruising Range on Road:
    270 km 167.8 mi
    Jízdní dosah v terénu:
    Cross-country Cruising Range:
    0 km 0 mi
    Překonávání překážek:
    Obstacles Crossing:
     
    Nájezdový úhel přední/zadní:
    Angle of Approach/Departure:
    ° / °
    Svah:
    Gradient:
    11 ° 25 %
    Boční náklon:
    Side Slope:
    ? ° ? %
    Překročivost:
    Trench Crossing:
    ? m ?
    Výstupnost:
    Vertical Obstacle:
    0,25 m 9,8in
    Brodivost:
    Fording Depth:
    0,7 m 27,6in
    Výzbroj:
    Armament:
    žiadna none
    Uživatelské státy:
    User States:




    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Thomas L.Jentz, Hilary L. Doyle - Panzerspaehwagen Armored cars Sd.Kfz.3 to Sd.Kfz.263, Panzer Tracts No.16, ISBN: 0-9708407-4-8


    Alexander Ludeke - Panzer der Wehrmacht, Rad- und Halbkettenfahrzeuge 1939-1945, Motorbuch Verlag, 2009, ISBN 978-3-613-03015-2
    *EDIT: Braňo
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/39020#419934Verze : 0
    Avatar
    Gepanzerte Kraftwagen SdKfz.3



    Tento nemecký obrnený automobil vznikol tesne po skončení 1. svetovej vojny v roku 1920. Základ vozidla pochádzala z delostreleckého ťahača Artillerie-Kraftzugmachinen Kp.D. 100PS (delostrelecký ťahač firiem Krupp-Daimler s výkonom 100 PS.
    Na platformu bola osadená jednoduchá pancierová nadstavba z pancierových plechov hrúbky 4-12 mm.
    Stroj mal primárne slúžiť na prevoz streleckého družstva, prípadne k prieskumu. Štandardne nebol vyzbrojený, no mohol niesť 1-2 guľomety MG 08 na streche vozidla. Posádku tvorilo 14 mužov. Tento výsadok mohol viesť obrannú streľbu z palebných otvorov v prednej, zadnej a bočných stenách nadstavby. Do vozu sa vstupovalo dverami na oboch stranách vozu.
    Stroj sa mohol pohybovať len na spevnených komunikáciách, jeho pohyb v teréne bol vemľmi obmedzený, resp. nemožný.
    Stroje v presne neznámom počte boli dokončené v roku 1927. Tabuľkovo malo byť niekoľko (2 ?) vozidiel v jednej rote každého zo siedmych motorizovaných práporov (Kraftfahr-Abteilung).
    V 4/1933 boli vozidlá vybavené rádiostanicou s výkonom 20W. Na streche vozidiel bola namontovaná 8,56m dlhá rámová anténa vyrobená z trubky priemeru 21mm.
    Ich bojová hodnota bola malá a stroje slúžili prevažne k výcviku. Vozidlá boli v službe do roku 1936.



    *zdroj:


    Thomas L.Jentz, Hilary L. Doyle - Panzerspaehwagen Armored cars Sd.Kfz.3 to Sd.Kfz.263, Panzer Tracts No.16, ISBN: 0-9708407-4-8
    Walter J. Spielberger - Die Gepanzerten Radfahrzeuge Des Deutchen Heeres 1905-45, Motorbuch Verlag Stuttgard, ISBN-13: 9783879433377, ISBN: 3879433372


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/39020#147618Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Gepanzerter Mannschaftstransportwagen (Sd.Kfz.3)


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/39020#124135Verze : 0
    MOD
    Avatar
    S namontovanou rádiostanicou a rámovou anténou.






    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/39020#152405Verze : 0
    MOD
    Avatar
    www.ioh.pl
    www.ebay.de














    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/39020#250693Verze : 0
    MOD