Ford GT 40 - vítěz Le Mans 1968 1/24 Fujimi Ford Mk II - vítěz Le Mans 1966 1/24 Fujimi Ford Mk IV - vítěz Le Mans 1967 1/25 Testors Časem snad dokončím Ford GT 1/24 IMC 1/25, zatím jen obal - pokud neseženu plánek, tak mi držte palce - je to hafo dílů - je i s motorem a otevíracími dveřmi a předkem
Ford Mk IV
Ford GT 40
Ford MkII
URL : https://www.valka.cz/Ford-GT-40-t41062#158145
Verze : 0
Velice podařené modely.nejvíce se mi líbila GT 40 v barvách stáje Gulf oil. Sám se tedˇ pokouším o stavbu stejného vozu, akorát se startovním číslem 7, ze závodů v Le Mans 1969.Pokud se mi to podaří, pošlu nějaké foto. Ale asi to nebude žádný zázrak, jelikož s auty teprve začínám. Chtěl bych si postavit malou sbírku Fordů 1 : 24. Zatím se mi povedlo zpatlat Ford 48 "WOODY". Za každou radu ohledně modelů a pdkladů na fordy v měřítku 1 : 24 budu vděčný. Předem díky.
URL : https://www.valka.cz/Ford-GT-40-t41062#162321
Verze : 0
Reklama
Já osobně podklady získávám hlavně na googlu
URL : https://www.valka.cz/Ford-GT-40-t41062#162444
Verze : 0
mike: Tady máš všechny vozy Ford GT 40 z Le Mans 1969
Ford GT 40 - Le Mans 1969
Ford GT 40 - Le Mans 1969
Ford GT 40 - Le Mans 1969
Ford GT 40 - Le Mans 1969
Ford GT 40 - Le Mans 1969
Ford GT 40 - Le Mans 1969
URL : https://www.valka.cz/Ford-GT-40-t41062#174634
Verze : 0
Achard: Díky moc za podklady. Vybral Jsem si startovní číslo 7. Dost jsem toho našel na oficiálních stránkách Le Mans. Už finišuju ke konci. Akorát čím víc fotek, tím větší mám zmatek.Na některých fotkách má č.7 např. oblepené přední světlomety černou páskou jako u č.6, jinde ne, třeba k tomu došlo v průběhu závodů.Je tam pár dalších drobných nesrovmnalostí, ale to už bych se z toho zbláznil. Díky
URL : https://www.valka.cz/Ford-GT-40-t41062#175768
Verze : 0
Reklama
Ty fotky nemusí souhlasit, což je, bohužel, častý jev. Je to dáno tím, že nějaké jsou z tréninku a jiné ze závodu. A jak správně píšeš, i během závodu se vůz mění (platí to nejen o přelepení světel, ale i o reklamách, při výměně poškozeného dílu mohou některé reklamy zmizet), odlepené číslo se nalepí jinak a pod. Docházelo třeba i k prostřihávání karosérie pro lepší chlazení.... Fatální jsou tyto "změny za pochodu" především u vozů ze závodu 500 mil Indy v 60. a 70. letech. Přišel zájemce, zaplatil si a přilepil svou nálepku... Vůz se tak měnil při každém zastavení při tréninku a dokonce se dolepovalo po projetí cílem...
URL : https://www.valka.cz/Ford-GT-40-t41062#175776
Verze : 0
Díky moc za upřesnění, doplnění a podporu. Už si s tím nebudu lámat hlavu a konečně to snad dodělám.
URL : https://www.valka.cz/Ford-GT-40-t41062#176207
Verze : 0
Tak je hotovo. Nic moc to není,ale jednu fotku dám sem a ostatní bych dal do nového příspěvku - "začínající sbírka Fordů".
URL : https://www.valka.cz/Ford-GT-40-t41062#187137
Verze : 0
Máš to moc hezky udělané, mohu se zeptat, to je Fujimi, nebo nějaký resin?
URL : https://www.valka.cz/Ford-GT-40-t41062#187175
Verze : 0
To je ze stavebnice Fujimi s několika drobnými vylepšeními. Proškrábnuté spáry,pružiny ze stočeného drátku(což stejně není vidět), poslední část výfuku vytvarovaná z plechu(což je vidět jenom málo) apod...
URL : https://www.valka.cz/Ford-GT-40-t41062#187763
Verze : 0
Přidejte se k nám
Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady.
Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.