Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 348 příspěvků vloženo, 1317 editováno a 294 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Kawaniši K-11

Kawanishi K-11 / 日本小型飞行机 ク11试作输送滑空机

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Kawaniši K 11 Kawanishi K 11
    Originální název:
    Original Name:
    日本小型飞行机 ク11试作输送滑空机
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1927-DD.MM.1928 Kawanishi Machinery Works, Kobe /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1926-DD.MM.1928
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    2
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.07.1927
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1170 kg 2579 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    1750 kg 3858 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    10,800 m 35ft 5,19in
    Délka:
    Length:
    7,880 m 25ft 10,24in
    Výška:
    Height:
    3,280 m 10ft 9,12in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    33,80 m2 363.82 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    51,62 kg/m2 10.57 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    BMW VI, kapalinou chlazený dvanáctiválec s válci do V, vzletový výkon 373 kW, maximální 470 kW.
    Vrtule dvoulistá dřevěná s pevným úhlem náběhu.
    BMW VI, twelve-cylinder liquid-cooled vee engine, rated 500 hp for take-off, max power 630 hp,
    driving two-blade fixed-pitch wooden propeller.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    259 km/h v 0 m 160.9 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    190 km/h v 1200 m 118.1 mph in 3937 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    5,5 min do 3000 m 5,5 min to 9843 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    7600 m 24934 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x pevný kulomet ráže 7,69 mm nad motorem. Two fixed forward-firing 0.303 machine-guns in the upper fuselage decking.
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    Letová vytrvalost: 3,15 h


    - Druhý prototyp byl dokončen o 3/4 roku později a měl upravené ocasní plochy a trup v ocasní části.
    - Oba prototypy K 11 se účastnily soutěže o palubní stíhací letoun (nahrada za Micubiši 1MF).
    - Letoun byl postaven z vlastní iniciativy továrny Kawanishi Kokuki K. K., protože námořnictvo oslovilo tři jiné výrobce, kteří se zúčastnili s těmito typy:
    Ajči typ H, Micubiši 1MF9 a Nakadžima A1N.
    - Soutěž vyhrála továrna Nakajima Hikoki K. K. se svým typem A1N.
    - Oba prototypy byly námořnictvem krátce používány jako kurýrní a spojovací.
    Endurance: 3 hours 9 minutes


    - The K-11 was a private venture programme designed to meet a 1926 Imperial Japanese Navy requirement for a single-seat carrier fighter to replace the Mitsubishi 1MF, competing against officially sponsored designs from Aichi (the Aichi Type H), Mitsubishi (the 1MF9) and Nakajima (the A1N1).
    - The second prototype K-11 had a modified fuselage and tail.
    - The type was not accepted by the Navy, however, with the Nakajima design being selected, entering production as the A1N.
    - The two K-11s were used by Kawanishi as communications and liaison aircraft.
    Zdroje:
    Sources:
    Shigeru Nohara, The Xplanes of Imperial Japanese Army & Navy 1924-45 (Illustrated Warplane History 8), Green Arrow, Japan, 2000, ISBN:4-76633-292-X
    Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft, 1910-1941, Putnam Company Ltd., First Edition (August 1, 1990), ISBN: 1-55750-563-2
    archiv autora





    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/41611#162311Verze : 2
    MOD
    Avatar
    Ve svém archivu jsem objevil dvě fotografie Kawanishi K 11




    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/41611#188736Verze : 0
    MOD