Amiot 355 B.4

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 484 příspěvků vloženo, 1892 editováno a 1494 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Amiot 355 B.4

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Amiot 355 B.4 Amiot 355 B.4
    Originální název:
    Original Name:
    Amiot 355 B.4
    Kategorie:
    Category:
    bombardovací letoun bomber aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.06.1940-DD.06.1940 Société d'emboutissage et de constructions mécaniques, Le Bourget /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.06.1940-DD.06.1940
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    4
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    ? kg ? lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    11300 kg 24912 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    22,830 m 74ft 10,82in
    Délka:
    Length:
    14,500 m 47ft 6,87in
    Výška:
    Height:
    4,188 m 13ft 8,87in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    67,00 m2 721.18 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Gnome-Rhône 14R 02/03 o výkonu 883 kW
    třílistá stavitelná vrtule Ratier
    Gnome-Rhône 14R 02/03, power 1184 hp
    three-bladed variable-pitch propeller Ratier
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    ? m ? ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x pohyblivý kulomet MAC 1934 ráže 7,5 mm v přídi
    1x pohyblivý kanon HS-404 ráže 20 mm ve hřbetním střelišti
    1x pohyblivý kulomet MAC 1934 ráže 7,5 mm ve spodním střelišti


    1200 kg pum
    1x flexible 7,5 mm MAC 1934 machine gun in the nose
    1x flexible 20 mm HS-404 cannon in the dorsal position
    1x flexible 7,5 mm MAC 1934 machine gun in the ventral position


    2645 lb of bombs
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - stejně jako Amiot 351 měl dvojité ocasní plochy
    - letové zkoušky nebyly provedeny, výkony jsou proto neznámé
    -
    Zdroje:
    Sources:
    Danel, Raymond; Cuny, Jean. LeO 45, Amiot 350 et autre B4, Docavia no.23. Editions Lariviere, Paris 1986.
    Pelletier, Alain. French Bombers of World War II in Action, No.189. Squadron/Signal Publications, Carrollton 2003. ISBN 0-89747-458-9.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/41968#501074Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Tento typ z řady Amiotů 340/350 vznikl úpravou ze 12. sériového stroje zástavbou motorů Gnome & Rhone 14R 2/3 o výkonu 1200 ks. Tyto motory byly vybaveny dvoustupňovými kompresory a to umožnilo udržet jejich výkony ve větších výškách. Bohužel výroba motorů vázla což bylo i příčinou že se výroba zdržela a první stroj byl na letišti Le Bourget připraven k testům až počátkem června, vzhledem k postupu němců byl přelétnut spěšně do Clermont-Ferrand kde byl uskladněn, po podepsání příměří už jeho vlastnosti nebyly dál zkoušeny. TTD nejsou známa, zřejmě se ale nelišila výrazně od ostatních strojů této řady (rozměry byly identické).
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/41968#165037Verze : 0