Amiot 356 B.4

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 379 příspěvků vloženo, 2091 editováno a 3222 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Amiot 356 B.4

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Amiot 356 B.4 Amiot 356 B.4
    Originální název:
    Original Name:
    Amiot 356 B.4
    Kategorie:
    Category:
    transportní letoun cargo aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.03.1940-DD.03.1940 Société d'emboutissage et de constructions mécaniques, Le Bourget /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.03.1940-DD.03.1940
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    18 .03.1940
    Osádka:
    Crew:
    4
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    7032 kg 15503 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    12800 kg 28219 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    22,830 m 74ft 10,82in
    Délka:
    Length:
    14,500 m 47ft 6,87in
    Výška:
    Height:
    4,500 m 14ft 9,16in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    67,00 m2 721.18 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Rolls-Royce Merlin X o výkonu 842 kW
    třílistá stavitelná vrtule
    Rolls-Royce Merlin X, power 1130 hp
    three-bladed variable-pitch propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    5303 l ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    4951) km/h v 4000 m 307.6 1) mph in 13123 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    385 km/h v ? m 239.2 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    9000 m 29528 ft
    Dolet:
    Range:
    6500 km 4038.9 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    8000 km 4971 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    údaje platí pro stroj upravený na poštovní;
    1) jako bombardér 516 km/h v 6200 m
    data are for liaison cpnversion;
    1) bomber 320.6 mph at 20341 ft
    Zdroje:
    Sources:
    Danel, Raymond; Cuny, Jean. LeO 45, Amiot 350 et autre B4, Docavia no.23. Editions Lariviere, Paris 1986.
    Pelletier, Alain. French Bombers of World War II in Action, No.189. Squadron/Signal Publications, Carrollton 2003. ISBN 0-89747-458-9.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/41969#501079Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Francouzi si byli vědomi toho že jejich výroba motorů by v případě války nemusela stačit a proto hledali motory pro své letouny i v zahraničí v Británii a USA, jedním z vybraných motorů byl i Rolls-Royce Merlin X . Právě pro tyto motory na které Francie získala licenci byl postaven prototyp Amiot 356. Byl připraven k letovým testům v červnu 1940 ve Villacoublay, odtud byl přelétnut do Toulouse kde byl ponechán. Později byla do jeho pumovnice vestavěna nádrž na 2553 l paliva, to už ale stroj nosil civilní označení F-BAGP a patřil Air France. Původní dvojité ocasní plochy se změnily na jednoduché. Stroj měl prázdnou váhu 7032 kg a vzletovou 12800kg mohl nést až 1600kg nákladu na vzdálenost až 8000km při přeletové rychlosti 385 km/h. Stroj sloužil jako poštovní pro spojení s koloniemi.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/41969#165038Verze : 0
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/bww2/a351.html


    Amiot 356 předtím, než byl odzbrojen a upraven na poštovní.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/41969#501080Verze : 0
    MOD