M462-RF

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 379 příspěvků vloženo, 2091 editováno a 3222 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

M462-RF

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    M262 RF M262 RF
    Originální název:
    Original Name:
    M262 RF
    Kategorie:
    Category:
    hvězdicový motor radial engine
    Výrobce:
    Producer:
    Automobilové závody Letňany n.p. / Avia s.p.
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    ?
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.RRRR
    Použití:
    Use:
    Z-37 Čmelák
    L-60SF Brygadýr
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Počet válců:
    Number of Cylinders:
    9
    Hmotnost:
    Weight:
    218 kg 481 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    1020 mm 3ft 4,15in
    Celková šířka / Průměr:
    Overall Width / Diameter:
    9851) mm 3ft 2,78in1)
    Celková výška:
    Overall Height:
    - mm -
    Vrtání:
    Bore:
    105 mm 4 ⅛ in
    Zdvih:
    Stroke:
    1302) mm 5 ⅛ in2)
    Zdvihový objem:
    Swept Volume: (l/cu in)
    10,161 l 620.06 cu in
    Palivo:
    Fuel:
    LBZ 78 LBZ 78
    Příprava palivové směsi:
    Carburation or Injection:
    karburátor AK-14 RF Carburettor AK-14 RF
    Kompresní poměr:
    Compression Ratio:
    6,2:1 6.12:1
    Plnění válců:
    Mixture Charging:
    Přeplňovaný, jednostupňový kompresor Supercharger: Single-stage, centrifugal
    Chlazení:
    Cooling:
    vzduchem Air-cooled
    Výkony:
    Performance:
     
    Výkon:
    Power:
    234,93) kW při 2450 ot/min 3153) bhp at 2450 rpm
    Poznámka:
    Note:
    Prestavba z AI-14RF.

    Hvězdicový, vzduchem chlazený devítiválec s trvale zapnutým kompresorem, pro stavitelnou vrtuli, olejový a palivový systém určen pouze pro základní polohy letové obálky. Omezení provozního přetížení obvyklá pro neakrobatické letadla.

    Redukční poměr reduktoru - 0,787

    1) s deflektory 1000 mm
    2) pro válec č. 4
    3) startovní výkon
    Engine is based on the type AI-14 RF engine.

    Gear ratio of reduction gear unit - 0.787

    1) with deflectors 3ft 3,36in
    2) for cylinder No. 4
    3) Take-off power output
    Zdroje:
    Sources:
    http://www.pistovemotory.cz/motory
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/42456#584176Verze : 0
    MOD
    Avatar
    čelní pohled
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/42456#167569Verze : 0
    MOD
    Avatar
    celkový pohled
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/42456#167570Verze : 0
    MOD
    Avatar
    detail válce, vstřikovače, svíčky a zdvihátek ventilů
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/42456#167571Verze : 0
    MOD
    Avatar
    pohled z boku
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/42456#167572Verze : 0
    MOD
    Avatar
    pohled zezadu
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/42456#167573Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Motory M-462 neboli navrhnuté a vyrábané v podniku Avia, ale boli prestavované z dodaných sovietskych motorov AI-14RF a boli vybavované novými reduktormi. Na motoroch používaná vrtuľa V-520 je dvojlistá hydraulicky ovládaná. Motor slúžil na pohon Zlin (Let) Z-37 Čmelák.

    Zdroj:
    www.enviweb.cz
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/42456#486163Verze : 0
    MOD